۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸

رئیس کل دادگستری استان قزوین: 

خدمات سپاه و بسیج در مقابله با کرونا سازنده و موثر بود

خدمات سپاه و بسیج در مقابله با کرونا سازنده و موثر بود

قزوین- رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تلاش ها و خدمات سپاه استان قزوین در خط مقدم حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا بسیار سازنده و موثر بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین رئیس کل دادگستری استان قزوین به همراه مسئولین قضائی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج با فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان دیدار نمودند.

علی شعبانی اقدامات سپاه در عرصه‌های مختلف را پشتوانه‌ای محکم برای حل مشکلات کشور دانست و گفت: سپاه پاسداران در عرصه عمل خود را به اثبات رسانده و دستاوردهایی داشته که زمانی انجام آنها در کشور یک آرزو بوده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با تجلیل از نقش درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام انقلاب و دوران دفاع مقدس بیان کرد: وظایف و تکالیف این نهاد انقلابی در حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی در عصر حاضر مهم‌تر و سنگین‌تر است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج از همان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا در استان حضور پررنگی برای حمایت و همدلی با مدافعان سلامت داشته‌اند گفت: تلاش‌ها و خدمات سپاه استان قزوین در خط مقدم حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا بسیار سازنده و مؤثر بوده است.

مقام ارشد قضائی استان قزوین همکاری دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی را موجب ارتقای خدمت رسانی به مردم استان و افزایش رضایت مندی آنان دانست و اذعان نمود: دستگاه قضائی استان در کنار سپاه و سایر نهادهای انقلابی با تمام توان به حفظ و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس مبادرت می‌کند.

کد خبر 5364290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha