۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹

سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد اعلام کرد؛

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه بیماران کرونایی

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه بیماران کرونایی

سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد گفت: تسهیلات قرض الحسنه‌ای برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها در نظر گرفته شده که شامل سرپرستان خانوار فاقد شغل و درآمد ثابت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، عباس مرادپور اظهار کرد: تسهیلات قرض الحسنه‌ای برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها در نظر گرفته شده که شامل سرپرستان خانوار فاقد شغل و درآمد ثابت می‌شود. مبلغ این وام ۱۰ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه و با بازپرداخت سه ساله است که اقساط ماهانه آن حدود ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه فرایند پرداخت این وام از هفته آینده اجرایی می‌شود، گفت: دو بانک مهر اقتصاد ایران و بانک رسالت این تسهیلات را پرداخت می‌کنند.

مرادپور افزود: ما اطلاعات مربوط به این افراد را از وزارت بهداشت دریافت و با هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن‌ها را بررسی می‌کنیم و به این افراد از طریق پیامک و تماس تلفنی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی گفت: متقاضیان برای این منظور به بانک‌ها مراجعه نکنند.

سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد افزود: از طریق اعتبارسنجی برای دریافت ضمانت استفاده می‌شود و با حداقل تضمین‌ها پرداخت وام انجام خواهد شد.

کد خبر 5366149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 0
      من یکسال ونیم پیش کرونا گرفتم وچهل ویک روز بستری بودم تو بیمارستان محمدرسول الله تهران .دررابطه با این موضوع به بانک رفتم وگفتن اسمت نیست .حالا نه پیامی از طرف وزارت بهداشت بهم دادن ونه تماس گرفتن .درضمن الان نه کاری دارم نه دفترچه بیمه ایی ونه حقوق ثابت .چکار کنم به کجا برم چگونه پیگیر بشم.