۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۴

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان:

محتوای فرهنگی در گسترش فرهنگ نماز نقش مهمی دارد

محتوای فرهنگی در گسترش فرهنگ نماز نقش مهمی دارد

اهواز- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: تولید محتوای فرهنگی در گسترش فرهنگ نماز نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار پیش از ظهر امروز شنبه در اولین همایش نماز سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: عبادت و نماز یکی از واجبات همه ادیان الهی است و ما باید نماز را در زندگی جوانان امروزی نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه معاونت عقیدتی و سیاسی در این امر فرهنگی اسلامی نقش مهمی داشته است، افزود: اعزام روحانی در اماکن و حوزه‌های دینی - فرهنگی و آموزش نماز و اصلاح آموزش‌ها با کمک تولید محتوای فرهنگی به کمک رسانه‌ها و صداوسیما در راستای ترویج این فرهنگ بوده است.

حجت الاسلام رستگار از همه افراد و نهادهایی که در این تولید محتواها نقش داشته‌اند، قدردانی کرد و گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر ترویج نماز و نمازخوانی اقدامات لازم برای تولید محتواها انجام شده و امیدوار هستیم که این طرح‌های مؤثر گسترش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین همایش نماز سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان روز ۱۳ آذر با حضور نماینده ولایت‌فقیه در خوزستان و مسئولان استانی در اهواز برگزار شد.

کد خبر 5367200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha