۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۹

هشدار هواشناسی اصفهان درباره تشدید آلودگی هوا

هشدار هواشناسی اصفهان درباره تشدید آلودگی هوا

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان نسبت به تشدید آلودگی هوای اصفهان تا پایان هفته هشدار داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: غلظت آلاینده‌های جوی از عصر امروز سه‌شنبه به تدریج در مناطق مرکزی و صنعتی از جمله کلانشهر اصفهان افزایش می‌یابد و کیفیت هوا و دید افقی در روزهای پیش‌رو به ویژه در ساعات صبح کاهش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: وضعیت جوی سایر مناطق استان در این مدت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در نیمه غرب استان مه صبحگاهی را انتظار داریم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان همچنین به بارندگی‌های پراکنده شبانه روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی از گلپایگان با ۳.۵ میلیمتر، خوانسار ۲ میلیمتر و داران ۱.۲ میلیمتر بوده است.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5369921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha