۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱

از سوی موسسه مهد قرآن؛

اسامی حافظان کل در سیزدهمین دوره آزمون سراسری ترنم وحی منتشر شد

اسامی حافظان کل در سیزدهمین دوره آزمون سراسری ترنم وحی منتشر شد

نتیجه مرحله کشوری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر«ترنم وحی» سال ۱۴۰۰ ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور، ۶۸ درصد از شرکت کنندکان قبول شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله کشوری که روزهای ۱۷ و ۱۸ آذر ماه سال جاری برگزار شد، تعداد ۱۲۲ حافظ کل عضو مهد قرآن از استان‌های قزوین، تهران، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران، مرکزی، خوزستان، فارس، کرمان، گیلان، سمنان و قم به آزمون راه یافتند که ۱۱۵ نفر در آزمون شرکت کردند. وی افزود در آزمون‌های شفاهی حفظ کل و کتبی ترجمه، تدبر و تفسیر که به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی انجام شد تعداد ۷۹ حافظ کل موفق به کسب حد نصاب قبولی شدند.

بنا بر این گزارش آزمون سراسری «ترنم وحی» همه ساله با هدف ارزیابی کمی و کیفی از عملکرد آموزشی شعب و کانون‌های مهدقرآن سراسر کشور و حافظان قرآن، در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و حافظان قرآن در این آزمون برای قبولی باید در آزمون شفاهی و کتبی حدنصاب نمره را کسب نمایند.

بر اساس این گزارش هر ساله در مراسم اختتامیه رخداد کشوری «ترنم وحی» به قبول شدگان، گواهینامه معتبر حفظ کل قرآن با امضا مؤسس مهد قرآن و استاد شهریار پرهیزکار رئیس هیأت علمی مؤسسه و تأیید سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور همراه با جوایز ارزشمندی اعطا می‌شود.

شایان ذکر است حافظان کل می‌توانند پس از دریافت پیامک از طرف مؤسسه، با مراجعه به نشانی ayeh.ir نمرات خود را مشاهده نمایند.

برای کسب اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان می‌توانند از اینجا مشاهده کنید.

کد خبر 5379855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha