۸ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۴۷

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان:

گزارش های مستمر رسانه ای باعث ارتباط میان مردم و حاکمیت می شوند

گزارش های مستمر رسانه ای باعث ارتباط میان مردم و حاکمیت می شوند

اهواز - مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان «رسانه» را بازویی در پیشبرد امور دانست و گفت: گزارش دهی های مستمر باعث ارتباط نزدیک بین مردم و حاکمیت هم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جوروند ظهر امروز چهارشنبه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: نامگذاری جشنواره به اسم ابوذر زیرکی و دانایی بسیج رسانه کشور را می رساند چون ابوذر شخصیت خاص رسانه ای در تاریخ اسلام بوده و آیاتی در خصوص وی نازل شده است.

وی افزود: بعد از سقیفه حضرت علی با ۴۰ نفر مشورت و نشست داشتند که از بین آنها فقط چهار نفر متعهد به ایشان بود و یکی از آنها ابوذر است؛ یقیناً انتخاب این نام ناظم به این اتفاقات بود.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه خانه مطبوعات در کنار بسیج رسانه فعالیت می کند، تصریح کرد: در این مقطع ارتباط خوبی بین حوزه فرهنگ، هنر، بسیج و سپاه ایجاد شده و این همیاری و مشاوره ای که بین حوزه فرهنگ و هنر به صورت عام و به خصوص حوزه رسانه با سپاه شکل گرفته قطعاً کاربردی هم خواهد بود.

جوروند با اشاره به اینکه رسانه در خوزستان در کنار نظام و حاکمیت و به عنوان یک بازو در پیشبرد امور حضور دارد، ادامه داد: در بحران های مختلف استان از جمله خشکسالی، سیل و کرونا اهالی رسانه خوزستان در کنار نظام، حاکمیت حضور داشته و خدمات بسیار خوبی را ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه گزارش های زیادی برای امیدواری و انعکاس فعالیت های مختلف به ویژه بسیج و سپاه از سوی اصحاب رسانه خوزستان ارائه شده گفت: در مورد زلزله اندیکا و بازدیدهای سپاه و رفع محرومیت ها نیز انعکاس خبری خوبی انجام شد؛ این گزارش دهی های مستمر باعث ارتباط نزدیک بین مردم و حاکمیت هم می شود.

کد خبر 5387527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha