۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹

استاندار البرز:

آمریکایی‌ها هرچه سریع‌تر از منطقه خارج شوند

آمریکایی‌ها هرچه سریع‌تر از منطقه خارج شوند

البرز - استاندار البرز گفت: با نفرتی که در بین مردم عراق به ویژه نیروهای مقاومت وجود دارد بهتر است که آمریکایی‌ها هرچه سریع‌تر بدون هیچ گونه بهانه‌ای نیروهای خود را از عراق خارج کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به حضور پررنگ عراق‌ها در محل شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس واقع در فرودگاه بغداد اظهار کرد: با نفرتی که در بین مردم عراق به ویژه نیروهای مقاومت وجود دارد بهتر است که آمریکایی‌ها هرچه سریع‌تر بدون هیچ گونه بهانه‌ای نیروهای خود را از عراق خارج کنند.

وی با اشاره به سالگرد عملیات کربلای ۵ در دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان در این عملیات با عزم راسخ و توکل کامل به خداوند با روحیه شهادت‌طلبی و ایثار تمام وارد میدان شدند و بعثی‌ها با وجود همه حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی که غرب و شرق از آنها می‌کرد مغلوب رزمندگان ایران شدند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه شهدای گرانقدری در عملیات کربلای ۵ تقدیم اسلام شدند، تصریح کرد: ۱۰ درصد از تمامی هواپیمای بعثی در این عملیات منهدم و قطعنامه ۵۹۸ نیز پس از آن در سازمان ملل تصویب شد، چراکه بعثی‌ها متحمل خسارت‌های بسیار سنگینی شده بودند و احتمال شکست کامل آنها وجود داشت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نخستین دیدار خود با هیئت دولت بر مسئله تقویت اعتماد عمومی و بازگردانی امید به مردم تأکید کردند، گفت: اعتماد مردم در واقع بزرگترین سرمایه دولت به شمار می‌رود و در این راستا برای حفظ اعتماد عمومی باید وعده‌های داده‌شده باید جنبه عملی پیدا کنند وگرنه با عدم اعتماد مردم مواجه خواهیم شد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه این موضوع یک هشدار مهم است که باید بازسازی عمومی مهمترین رسالت دولت است، خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری دینی بدون حضور مردم بی‌معنی است و شرایط خاص سیاسی و اجتماعی فعلی جامعه اهمیت تقویت اعتماد به مردم را دو چندان می‌کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در این مسیر در حال حرکت است، اظهار کرد: نزدیکی به مردم با حضور میدانی در حال انجام است که این موضوع جای تقدیر دارد و باید با تلاش بیشتر مشکلاتی را که قابل حل است رفع کرد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دولت در ایجاد امید به مردم و بازگردانی و تقویت اعتماد به مردم دلسوزان را با خود همراه کند، متذکر شد: برخی اقدامات در جامعه امیدآفرین هستند و باید برای رفع آن سرعت و تلاش بیشتری به کار گرفته شود.

کد خبر 5394224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha