۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵

مسئول راهیار استان گیلان:

مسجد محور عملیات در مهرواره «اوج» است

مسجد محور عملیات در مهرواره «اوج» است

رشت- مسئول راهیار استان گیلان با اشاره به اینکه مسجد محور عملیات در مهرواره «اوج» است، گفت: ارتقای کیفیت خدمات رسانی مردمی با محوریت مسجد هدف اصلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی زمانی پیش از ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی مهرواره اوج، اظهار کرد: ارتقای کیفیت خدمات رسانی مردمی با محوریت مساجد و اطلاع رسانی اقدامات برای امیدآفرینی در جامعه هدف مهرواره اوج است.

وی با اشاره به اینکه مسجد محور عملیات در طرح مهرواره اوج است، گفت: امام جماعت به عنوان فرمانده عملیات تمام امکانات محله و حتی شهرستان و استان را برای حل مشکلات بسیج می‌کند.

مسئول راهیار استان گیلان با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ابتدا باید به گفتمان واحد و ادبیات مشترک برسیم، افزود: شناسایی مسائل با تشکیل هیئت اندیشه ورز محلی و شناسایی مسائل اولویت دار، پیدا کردن ریشه مسائل، شناسایی ظرفیت‌های محلی و شناسایی بهترین و سریع‌ترین راه حل مراحلی بود که امامان محله در دستور کار قرار دادند و به دستاوردهای عملیاتی رسیدند.

حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه ۱۴ مدیر به همراه هشت امام محله در شهرستان‌های مختلف برای ارتقای خدمات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی محل و توانمند سازی امامان اقدام می‌کنند، افزود: امام علاوه بر مسجد مدیریت محله را نیز بر عهده دارد و با ایجاد همدلی در محلات از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات بهره می‌گیرد.

کد خبر 5400876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha