۲ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۳۷

اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مازندران انتخاب شدند

 اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مازندران انتخاب شدند

ساری- اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت مازندران به مدت سه سال انتخاب شدند.

مهدی احمدی رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخاب اعضای هیئت مدیره این اتحادیه اظهار داشت: مهدی بازگیری گیری نایب رئیس، صفا رنجبر دبیر و بهروز کریم نژاد به عنوان مدیرعامل اتحادیه و مهدی احمدی رئیس هیئت مدیره اتحادیه و به مدت سه سال انتخاب شدند.

وی با اظهار اینکه بیش از ۳۰۰ مؤسسه قرآنی در حال حاضر تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی در حال فعالیت هستند، افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی این مؤسسات نیازمند توجه بیشتر مسئولان استانی هستند.

وی با عنوان اینکه ۹۰۰ مؤسسه و خانه قرآن در استان وجود دارد، گفت: از این تعداد ۳۰۰ مؤسسه و بقیه خانه قرآن هستند که در شهرها و روستاها در امر ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت دارند و برخی از این مؤسسات توسط ارشاد و برخی نیز توسط تبلیغات اسلامی صاحب مجوز شدند.

احمدی یادآور شد: تبلیغات اسلامی و ارشاد به عنوان دستگاه‌های ناظر مؤسسات بودند و از سال قبل این مؤسسه ها به صورت اتحادیه کشوری فعال شدند و پس از برگزاری مجمع عمومی و انتخابات، ۱۱ نفر به عنوان اعضای اصلی اتحادیه و سه نفر به عنوان علی البدل، سه نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل انتخاب شدند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مازندران گفت: اتحادیه قرآنی مستقل به شمار می‌رود و از مدیران استانی در گذشته گلایمند هستیم و درخواست حمایت مسئولان استانی داریم زیرا در صورت عدم حمایت، بسیاری از مؤسسات روبه تعطیلی خواهند رفت.

کد خبر 5405747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha