۵ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۳۹

جانعلی پور خبر داد؛

عرضه ۲۱ هزار عنوان کتاب خارجی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

عرضه ۲۱ هزار عنوان کتاب خارجی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

مدیرکل مجامع، تشکلها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال از ناشران خارجی فهرست ۲۱ هزار عنوان کتاب را برای بارگذاری در بخش لاتین و عربی دریافت کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل جانعلی‌پور، مدیر مجامع تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر نظارت و ارزشیابی کتاب‌های خارجی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور در ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: امسال از ناشران خارجی فهرست ۲۱ هزار عنوان کتاب را برای بارگذاری در بخش لاتین و عربی دریافت کردیم و پس از بررسی‌های کارشناسان این حوزه و بارگذاری در سامانه نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این آثار در مدت یک هفته توسط کارشناسان این حوزه از لحاظ محتوایی مورد بررسی قرار گرفت و کتاب‌های خارجی اندکی از این فهرست حذف شدند.

مدیر مجامع تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با شرکت در پویش «نذر کتاب» ۶۳ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان به نیت سن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سیل‌زدگان جنوب کشور به ویژه شهر کرمان هدیه کرد، در ادامه گفت: عدد ۶۳ به صورت نمادین و به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی انتخاب شده است. به طور قطع بیش از این تعداد کتاب برای التیام و همدردی با مردم جنوب کشور توسط گروه‌های جهادی اهدا خواهد شد.

کد خبر 5408344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha