۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳

معاون اجرایی رئیس جمهور:

دستورات رئیس جمهور درباره آزادسازی سواحل با قدرت پیگیری می شود

دستورات رئیس جمهور درباره آزادسازی سواحل با قدرت پیگیری می شود

رشت- معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دستورات رئیس جمهور درباره آزادسازی سواحل با قدرت پیگیری می شود، گفت: همه مردم باید از ساحل استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از برخی سواحل استان گیلان در جمع خبرنگاران، گفت: در سفر به استان گیلان دو دستور رئیس جمهور را با قدرت اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: پیگیری حسن اجرای دستور آزادسازی حریم دریا و نجات تالاب انزلی و دو رودخانه گوهر رود و زرجوب از برنامه‌های این سفر است.

معاون اجرایی رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به بازدید در منطقه آزاد انزلی، تاکید کرد: در مدت ۴۸ ساعت تمامی مناطق تصرف شده تخریب و استفاده از دریا برای تمامی مردم آزاد شود.

وی تصریح کرد: ساحل دریاها بر اساس قانون متعلق به همه مردم است و احدی حق تعرض به ساحل را ندارد.

وی همچنین به تماس تلفنی با دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور اشاره و اضافه کرد: در این تماس بر اجرایی شدن دستور رئیس جمهور برای آزادسازی حریم دریا در منطقه ویژه اقتصادی انزلی تاکید شده است.

کد خبر 5413287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسنی AE ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      0 0
      این طرح تان اشتباه است چرا کارها و طرح ها بدون کار کارشناسی است ، وقتی در سالم سازی ساحل موفق نیستید این ساحل ها هم اضافه می شود به آنها و می شود محل جولان ارازل و اوباش و خانواده ها نمی توانند از ساحل سالم استفاده کنند . واقعا یک روز بروید ساحل ببینید افراد خانواده دار و مقید می‌توانند در آنجا حضو