۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷

معاون استاندار قزوین خواستار شد؛

پرهیز دستگاه و نهادها از موازی کاری در حوزه فرهنگ

پرهیز دستگاه و نهادها از موازی کاری در حوزه فرهنگ

قزوین – معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: ایجاد یک افق روشن در سایه همراهی همه دستگاه ها و نهادهای متولی می‌تواند زمینه ساز اتفاقات خوب در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر منوچهر حبیبی در آئین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین که در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و تداوم و استمرار آن نیز در گرو توجه به فرهنگ است.

وی افزود: توجه به بن مایه‌های فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه می‌تواند مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه را کاهش دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات امروز جامعه بی توجهی به مسئله فرهنگ است و اگر در ابتدای هر اقدامی فرهنگ و پیوست فرهنگی را جدی می‌گرفتیم و اجازه فعالیت‌های تهی از فرهنگ را نمی‌دادیم امروز این چنین دچار مشکل نبودیم.

وی اضافه کرد: امروز با افق‌های ترسیم شده در حوزه فرهنگ فاصله داریم و این فاصله ناشی از غفلت و بی توجهی به فرهنگ غنی است که در جامعه وجود دارد و باید نهادینه شود.

حبیبی یکی از اصلی ترین آسیب‌های فرهنگی را موازی کاری در حوزه فرهنگ دانسته و تصریح کرد: ایجاد یک افق روشن در سایه همراهی همه دستگاه و نهادهای متولی می‌تواند زمینه ساز اتفاقات خوب در جامعه باشد.

وی تاکید کرد: زبان هنر گویاترین و رساترین زبان ممکن است و هرجا از هنر استفاده کردیم شاهد اثرگذاری بهتر کلام بودیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه فرهنگ و هنر را یک اصل دانسته و ادامه داد: توجه به روحیه جوانی و جهادی جوانان در حوزه فرهنگ و هنر نویدبخش روزهای روشن و خوب خواهد بود.

کد خبر 5416082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha