۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۱۲

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خواستار شد؛

جلوگیری از سواستفاده سودجویان در بازار میوه همدان

جلوگیری از سواستفاده سودجویان در بازار میوه همدان

همدان- رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: انتظار می‌رود سازمان صمت، تعاونی شهر و روستا و اصناف در این زمینه به خوبی وارد عمل شوند و اجازه سو استفاده برخی از افراد سودجو را ندهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مسگریان دوشنبه در شصت و ششمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم شهر همدان در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم همدان با حضور پرشور خود نشان دادند که نسبت به اصول و آرمان‌های ایران اسلامی که برگرفته است از آرمان‌های امام (ره) و شهدای معزز پایبند هستند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در ماه‌های آخر سال، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال با جو روانی افزایش قیمت کالاها مواجه می‌شویم از مسئولین مرتبط انتظار می‌رود به وظایف خود در ارائه کالاهای اساسی و میوه شب عید به نحو احسن عمل کنند.

رئیس شورای شهر همدان اضافه کرد: انتظار می‌رود سازمان صمت، تعاونی شهر و روستا و اصناف در این زمینه به خوبی وارد عمل شوند و اجازه سو استفاده برخی از افراد سودجو را ندهند.

مسگریان اظهار کرد: برای اینکه مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و ارزان‌تر تهیه کنند باید دست دلالان سودجو را از بازار بریده شود.

وی اضافه کرد: اعضای شورای شهر همدان به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری از نهادهای نظارتی بازرسی و تعزیرات تقاضا دارد که به وظایف خود عمل کنند تا کالاها به صورت مستمر عرضه شود و قیمت اجناس افزایش نداشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه شهرداری باید زمینه‌های ایجاد بازارچه‌ها برای عرضه کالاهای شب عید را فراهم کند، افزود: در این راستا لازم است که نسبت به افزایش تعداد بازارچه‌ها به مخصوص در مناطق کم برخوردار اقدام و مسئولین ذی ربط کالاهای مورد نیاز را به موقع به این بازارچه‌ها عرضه کنند تا مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه تهیه کنند.

مسگریام ضمن تشکر از اقدامات و پیش بینی‌های انجام گرفته، اضافه کرد: لازم است تأکیدات و سخنان خوب با عمل به تبدیل به اقدامات خوب شود و ما امیدوار به اقدامات شایسته مسئولین مربوطه هستیم

کد خبر 5425094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha