۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۱۳

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

۳۶ هزار دانش آموز از بستر نرم افزار شاد زائر «راهیان نور» می شوند

۳۶ هزار دانش آموز از بستر نرم افزار شاد زائر «راهیان نور» می شوند

گرگان- فرمانده سپاه گلستان با بیان اینکه راهیان نور بهترین بستر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است گفت: ۳۶ هزار دانش آموز از طریق نرم افزار شاد زائر راهیان نور خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملک شاهکویی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزان گلستانی اظهار کرد: راهیان نور بهترین بستر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی افزود: امسال حدود ۳۶ هزار دانش آموز استان از بستر نرم افزار آموزشی شاد، زائر یادمان های مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور خواهند بود.

ملک شاهکویی اضافه کرد: اینکه از پایان واقعه ای مثل دفاع مقدس بیش از ۳۳ سال بگذرد اما این مسئله همچون یک خورشید تابان تا امروز بدرخشد اتفاق فوق العاده ای است و من معتقدم بهترین بستری که برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شده همین سفر های معنوی راهیان نور است که جزو تدابیر حکمیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است و خوشا به حال کسانی که در این راه ثابت قدم باقی ماندند و به عهد خود با خدای خویش وفادار ماندند

وی خاطرنشان کرد: هرچند به دلیل شیوع پیک ششم ویروس منحوس کرونا امسال هم توفیق زیارت حضوری از ما سلب شده است اما یقیناً دل ما در سرزمین های آسمانی دفاع مقدس زائر شهداست.

کد خبر 5431944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha