۷ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۳۵

در پیام ویدیویی؛

زلنسکی: سناریوی اشغال اوکراین خنثی شد

زلنسکی: سناریوی اشغال اوکراین خنثی شد

رئیس جمهور اوکراین در سخنانی تاکید کرد: آمادگی مردم برای دفاع از اوکراین،‌ سناریوی اشغال کشور را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در پیام ویدئویی خطاب به مردم اوکراین گفت: الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه به دنبال مذاکراه بین روسیه و اوکراین هستند.

رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد: از دوستم اردوغان برای حمایتش تشکر می‌کنم و درباره ضرورت جلوگیری از عبور کشتی‌های جنگی روسیه به دریای سیاه توافق کردیم.

زلنسکی بیان داشت: ما برای نجات کشور مبارزه خواهیم کرد و در این مسیر مهم نیست چقدر این مبارزه طول بکشد. ما حتی زمانی که بمباران‌ها ادامه دارند، مبارزه خواهیم کرد.

رئیس جمهور اوکراین تاکید کرد: آمادگی مردم برای دفاع از اوکراین، سناریوی اشغال کشور را خنثی کرد.

این در حالیست که به دنبال آغاز حمله روسیه به اوکراین در راستای حمایت از امنیت مردم و غیرنظامیان در دونباس در پنجشنبه هفته گذشته به دستور پوتین، محور غربی به سرکردگی آمریکا اقدامات محدود کننده‌ای را علیه مسکو انجام داده است.

کد خبر 5434329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      0 0
      مرد واقعی تو هستی هر کی بود تا الان فرار میکرد
    • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      اگه یه جو عقل داشته باشن امروز توافق کنن بهتر از یه هفته یا یه ماه دیگه هست.آدم های کمتری گشته می شود.یه جنگ از پیش باخته هست.پوتینی که من می شناسم تا از اکراین تضمین هایی رو که می خواد نگیره دست بردار نیست.راستش چیز چندان زیادی هم نمی خواد.فقط داره میگه عضو ناتو نباش علیه من کاری نکن.
    • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      چشم بسته غیب گفتی از اول هم روسیه دنبال اشغال اوکراین نبود دنبال دور ریختن مهره های وابسته به غرب بود و گذاشتن دست نشانده هاش
    • حمید ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      فرض میگیریم عراق سعی کنه مناطق عرب زبان خوزستان را به خاک خودش ضمیمه کنه ما می ایستیم و نگاه می کنیم؟
    • رحیم IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 0
      امروز شاهد بی طرفی برخی کشورها که متاسفانه شعار حمایت از مظلوم و حق و عدالت نیز سر می دهند هستیم و تاسف بار تر انکه برخی از کشورها حتی حامی متجاوز نیز هستند .... چرا ایران جایگاه خود را مشخص نمی کند سیاست خارجه ایران ضعیف است ؟ یا اینکه ایران قدرت انتخاب راه درست را ندارد ؟