۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۶:۴۲

فرماندار گناوه:

گناوه در ایام نوروز حمایت شود

گناوه در ایام نوروز حمایت شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه در ایام تعطیلات نوروز با خیل عظیم مسافر و گردشگر مواجه است که برای خدمت رساتی مناسب به آنها ستاد تسهیلات سفر استان باید این شهرستان راحمایت وکمک کند.

محمدتقی صفری عصر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان گناوه اظهار داشت: در صورت اعمال نشدن محدودیت‌های کرونایی، شهرستان در تعطیلات نوروز سال آینده با خیل عظیم گردشگران هموطن مواجه خواهد شد که خدمات رسانی به آنها با توجه به زیرساخت‌های موجود در این شهرستان جوابگو نیست و نیاز است تا ستاد تسهیلات سفر استانی از ستاد این شهرستان برای خدمت رسانی مناسب به گردشگران و مسافران حمایت و پشتیبانی کند.

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ستاد خدمات سفر گناوه را در طول تعطیلات نوروز حمایت و پشتیبانی کند.

وی گفت: یکی از مشکلات سطح شهر کمبود پارکینگ برای خودروها در این ایام است که اداراتی که زمین دارند در اختیار شهرداری برای این امر قرار دهند.

فرماندار گناوه تاکید کرد: گشت‌های تعزیرات، زیباسازی سطح و فضای شهر، نظافت شهرها، همکاری ادارات با شهرداری‌ها، مدیریت بر خانه‌های مبله، استقرار نانوایی، اورژانس و هلال احمر و نمازخانه در کنار ساحل، تأمین آرد نانوایی‌ها، مواد غذایی ضروری، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در داخل و درون شهر، برپایی گشت تعزیرات، تأمین آب و برق و روشنایی از دیگر نکاتی است که باید در تعطیلات نوروز برنامه ریزی و فراهم شود.

وی بیان کرد: مسئول هر کمیته مسئول پیگیری خواسته‌های اعضای کمیته‌ها هستند و لازم است که با اعضا جلسه بگیرند و خواسته‌ها پیگیری و اشکالات سال‌های گذشته را به حداقل برسانند.

وی گفت: عملکردها به صورت مکتوب و تصویر ثبت شود تا بتوان در سال‌های آینده نیز از این تجربیات بهره برد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مسافران و گردشگران در نوروز فراهم بودن سرویس‌های بهداشتی است گفت: با توجه به تعداد زیاد مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند، ایجاد سرویس‌های بهداشتی باز هم جوابگو نیست و لازم است که در این زمینه ستاد خدمات سفر استان با هماهنگی‌های لازم سرویس‌های سیار در اختیار این شهرستان قرار دهد.

گناوه در ایام نوروز حمایت شود

وی ادامه داد: تانکرهای سیار تأمین آب، ماشین‌های آتش نشانی و برپایی کمپ هلال احمر از دیگر نیازمندی‌های ضروری شهرستان در ایام تعطیلات نوروز است که درخواست تأمین آنها را داریم.

فرماندار گناوه یادآور شد: در حال حاضر حدود ۷۰ آلاجیق در اختیار میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان گناوه است که لازم است تا هماهنگی لازم انجام و در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی بیان کرد:: لیست کشیک نوروزی ادارات و داروخانه‌ها و نانوایی‌ها، نظارت بر رستوران‌ها، بازار و جایگاه‌های سوخت تهیه و مدنظر قرار گیرد.

صفری گفت: مهمان سراهای ادارات پاکسازی و آماده و مرتب شود تا برای پذیرش مهمانان نوروزی که معرفی آنها حتماً باید با هماهنگی فرمانداری انجام شود قرار گیرند.

فرماندار گناوه گفت: خبرنگاران شهرستان در تعطیلات نوروز، خبرهای مثبت و خدماتی که به هموطنان ارائه می‌شود را منعکس کنند.

کد خبر 5436092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha