۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱:۳۰

سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان:

هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی

هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی

بیرجند- سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد در خراسان جنوبی هزینه کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پیرعلی سه شنبه شب در نشست جمع بندی نتایج سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به خراسان جنوبی که با حضور استاندار و فرمانداران برگزار شد، اظهار کرد: رضایت مردم مهمترین مسئله مورد تاکید رئیس بنیاد مستضعفان است.

وی با اشاره به برخی مشکلات مردم استان بیان داشت: در روستای موسویه مشکلاتی وجود داشت که مصوبات خوبی داشتیم و کارهای بزرگی انجام شده است‌.

سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه شائبه‌هایی در مورد اینکه منابع حاصل از فروش املاک بنیاد در استان هزینه نمی‌شود وجود دارد، افزود: لازم است در این خصوص اقدامات انجام شده بیان شود.

پیرعلی با اعلام اینکه طی سه سال گذشته بنیاد مستضعفان از محل فروش املاک خود در استان حدود ۱۰۶ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است، افزود: بنیاد مستضعفان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در خراسان جنوبی هزینه کرده است.

وی اظهار کرد: ۱۴۰۰ ملک در ۳۰ هکتار به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت رایگان به مردم این استان واگذار شده است.

سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه در زمینه فرهنگی، اجتماعی و سایر موارد ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: این رقم با هزینه‌های انجام شده در بخش کرونا به ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌رسد.

پیرعلی با بیان اینکه باید در حوزه توانمندسازی کارهای مثبتی برای استان در برنامه نزدیک داریم، گفت: سرمایه گذاری‌هایی با رویکرد توانمند سازی و اشتغال در استان انجام خواهیم داد.

کد خبر 5436618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha