۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۱۰

معاون وزیر میراث فرهنگی:

زیرساخت‌های گردشگری دریایی در استان بوشهر تقویت شود

زیرساخت‌های گردشگری دریایی در استان بوشهر تقویت شود

بوشهر- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: باید با تعریف و اجرای طرح‌های متنوع زیرساخت‌های گردشگری دریایی در استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که باید به خوبی استفاده شود.

وی یکی از مهمترین ظرفیت‌های استان بوشهر را گردشگری دریایی عنوان کرد و ادامه داد: باید زیرساخت‌های مناسب در حوزه گردشگری دریایی فراهم شود و در کنار این موضوع فرهنگ و آئین غنی بوشهر یکی دیگر از این ظرفیت‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دست با اعلام آمادگی برای تقویت زیرساخت‌ها در بوشهر تصریح کرد: محدودیتی در این زمینه نخواهیم داشت و حمایت کافی انجام می‌شود.

اوحدی با تقدیر از تلاش سه ساله محمد حسین ارسطوزاده، اسماعیل سجادی‌منش را به‌عنوان مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر معرفی شد.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: طی سه سال فعالیت در استان بوشهر کارهای خوبی در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی انجام شد و ۱۵۶ پروژه به بهره‌برداری رسید.

محمدحسین ارسطوزاده با اشاره به ساخت اولین هتل پنج ستاره استان بوشهر در کنگان افزود: افتتاح موزه منطقه‌ای خلیج‌فارس به عنوان بزرگترین موزه جنوب کشور یکی دیگر از خدمات در این حوزه بود.

اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر نیز با اشاره به استفاده از نظرات و دیدگاه‌های اندیشمندان و فعالان حوزه گردشگری، هنرمندان صنایع‌دستی و نخبگان میراث‌فرهنگی اظهار داشت: امیدواریم شاهد نتایج خوبی در این عرصه باشیم.

با حکم سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اسماعیل سجادی‌منش به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر منصوب شد.

کد خبر 5440250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha