۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود خبر داد؛

نامگذاری یک خیابان به نام جنگل‌بان در بسطام

نامگذاری یک خیابان به نام جنگل‌بان در بسطام

شاهرود- رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود گفت: به همت شورای شهر و شهرداری همزمان با هفته منابع طبیعی، یکی از خیابان های شهر بسطام به نام جنگل‌بان نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا کشاورزیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران همزمان با مراسم روز درختکاری در بسطام از نامگذاری خیابانی به نام جنگلبان در این شهر خبر داد و بیان کرد: به همت شهرداری و شورای اسلامی باغ شهر نمونه گردشگری بسطام و با پیشنهاد اداره منابع طبیعی شهرستان شاهرود، بخشی از محور گردشگری کروی بسطام به نام خیابان جنگلبان نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه این اقدام بخش کوچکی از فداکاری‌ها و تلاش‌های میراث داران عرصه‌های طبیعی کشور را جبران می‌کند، تاکید کرد: تعامل دوسویه در نامگذاری این معبر توریستی یکی از نکات مثبت در این رویداد است که باید از بانیان آن تقدیر کرد.

رئیس منابع طبیهی شاهرود همچنین با بیان اینکه توزیع و کاشت ۳۵۰ هزار اصله نهال طی هفته منابع طبیعی در استان سمنان صورت می‌گیرد، گفت: شاهرود بخش قابل توجهی از این میزان فضای سبز را به خود اختصاص خواهد داد.

ناصر شمس، نایب رئیس شورای اسلامی شهر بسطام نیز ضمن اعلام حمایت مدیریت شهری از اقدامات تشویقی در زمینه پاسداشت ایثار و فداکاری جنگلبانان، این اقدام را تلاشی در راستای اهمیت بخشی به مقوله میراث طبیعی و حفاظت دانست.

کد خبر 5441283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha