۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۵۲

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر تاکید کرد؛

ضرورت اجرای طرح های ترافیکی نوروزی مناسب در ملایر

ضرورت اجرای طرح های ترافیکی نوروزی مناسب در ملایر

همدان- سرپرست فرمانداری ویژه ملایر گفت: طرح‌های ترافیکی نوروزی در چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال، ۱۳ فروردین و روز طبیعت باید در این شهرستان به درستی اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فارسی در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملایر با بیان اینکه با توجه به انجام سفرهای نوروزی و افزایش تردد در شهر جهانی مبلمان منبت و شهرک صنعتی مبلمان، هر چه سریع‌تر دوربرگردان موقت تا زمان احداث پل، در این مسیر ایجاد شود، عنوان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای کاهش تصادفات در ایام نوروز انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های ترافیکی نوروزی در چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال، ۱۳ فروردین و روز طبیعت باید در این شهرستان به درستی اجرا شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز و پرتصادف استفاده شود، گفت: تابلوها و بنرهای کاهش سرعت تا پیش از سفرهای نوروزی نصب و اطلاع‌رسانی وضعیت آب و هوا از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما انجام شود.

فارسی ادامه داد: با هماهنگی دادستان برخورد جدی و بدون اغماض با رانندگان متخلف در سطح شهرستان صورت گیرد و اجازه تردد به آنها داده نشود.

وی با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت در سطح شهر به سرعت تعمیر و راه‌اندازی شود، گفت: توقف‌گاه‌ها، استراحت‌گاه‌ها و مجتمع‌های رفاهی بین راهی در سطح شهرستان برای سفرهای نوروزی و ارائه خدمات به مسافران توسط شهرداران و راهداری آماده‌سازی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: آماده‌سازی سازمان آتش‌نشانی توسط شهرداران، زیباسازی و فضاسازی شهرها و گل‌کاری معابر و میادین از دیگر الزامات برای ایام نوروز است.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به اینکه روشنایی معابر، خیابان‌ها، خط‌کشی جاده‌ها، لکه‌گیری محورها، آمادگی مسافرخانه‌ها، اقامت‌گاه‌ها، مساجد و نمازخانه‌ها در مسیر راه‌ها و ورودی شهرها تا قبل از نوروز انجام شود، تاکید کرد: شهرداری نیز باید نسبت به آماده‌سازی آرامستان‌ها اقدام کنند.

فارسی خاطرنشان کرد: هم چنین از نیروهای شهرداری و نیروی بسیج برای کمک به پلیس راهور این شهرستان در پنجشنبه آخر سال باید به کار گرفته شوند.

کد خبر 5443439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha