۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

۲۴۰ تخت آماده اسکان مسافران نوروزی در شهرستان خانمیرزا

۲۴۰ تخت آماده اسکان مسافران نوروزی در شهرستان خانمیرزا

خانمیرزا- فرماندار خانمیرزا از آمادگی ۲۴۰ تخت برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد تخت ها تا ۲۹۰ مورد قابل افزایش است.

یوسف مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شهرستان خانمیرزا از آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران نوروزی برخوردار است، اظهار کرد: طی دو روز گذشته پنج تن مرغ در «خانمیرزا» توزیع شده است.

وی با بیان اینکه سیب شب عید در این شهرستان به صورت کامل جذب نشده است، عنوان کرد: پرتقال شب عید در «خانمیرزا» به صورت کامل توزیع گردیده است.

فرماندار خانمیرزا با اشاره به اینکه یک هتل و چهار اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان آماده اسکان مسافران و گردشگران نوروزی است، تصریح کرد: سه مدرسه در صورت نیاز با ۵۰ درصد ظرفیت مسافران نوروزی را اسکان خواهند داد.

مرادی با بیان اینکه مجموع تخت‌های هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی در «خانمیرزا» ۲۴۰ تخت است، افزود: در صورت نیاز تعداد تخت‌ها به ۲۹۰ مورد افزایش خواهد یافت.

وی اعلام کرد: اسکان مسافران نوروزی در شهرستان خانمیرزا عموماً به صورت کوتاه مدت می‌باشد.

فرماندار خانمیرزا با اشاره به تردد روزانه بیش از ۳۰ هزار نفر از محورهای این شهرستان، مطرح کرد: ترددها در روز پایانی سال به ۷۰ هزار نفر رسید.

مرادی از فعالیت تیم‌های امدادی در ایام عید خبر داد و گفت: هفت تیم امدادی، هلال احمر و اورژانس در نقاط مختلف شهرستان مستقر هستند و به مردم و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

کد خبر 5451846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha