۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸

با همکاری کمیته امداد صورت گرفت؛

ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر از سوی یک شرکت دانش بنیان

ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر از سوی یک شرکت دانش بنیان

مددجوی خوش‌فکر کمیته امداد با راه‌اندازی یک شرکت دانش‌بنیان برای ۳۵ نفر به شکل مستقیم و برای ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، امیر معراجی‌پور مددجوی کمیته امداد درباره کار خود گفت: متولد سال ۱۳۶۵ هستم. در حوزه تولید صنایع روشنایی، کاری که ابداع و اختراع خودم و دوستانم بوده فعالیت می‌کنم. همچنین مدت ۱۲ سال است که در این حوزه فعالیت می‌کنیم.

وی افزود: تا امروز برای تعداد ۳۵ نفر نیرو به صورت مستقیم و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در قالب پیمانکارهای مختلف ایجاد اشتغال کرده‌ایم.

این مددجوی کمیته امداد در توضیح کار خود ادامه داد: این شرکت دانش‌بنیانی است که تمامی افرادی که اینجا کار می‌کنند به نوعی کارآفرین هستند.

معراجی پور خاطرنشان کرد: من با توجه به اینکه سرمایه‌ای نداشتم و خانواده‌ام تحت حمایت کمیته امداد بودند به اینجا مراجعه کردم و آنها با تسهیلات حمایتی خود از ما حمایت کردند و ما در ابتدا با ۲ نفر نیرو کار را آغاز کردیم.

وی اضافه کرد: از واحد کمیته امداد و کارشناسان آنها تشکر و قدردانی می‌کنم زیرا در طول این ۱۲ سال اخیر همیشه در کنار ما بودند و به ما کمک کردند. حتی اگر در این راه مشکلی داشتیم در رفع و برطرف کردن آن با ما نهایت همکاری را کردند.

این جوان خوش‌فکر گفت: محصولات تولید شده در داخل این شرکت از صفر تا صد و در تمامی مراحل از کنترل کیفی برخوردار هستند و نمایندگی‌های مختلف در سطح کشور و مناطق محروم محصولات ما را خریداری می‌کنند.

وی با تقدیر از کمک‌های کمیته امداد، خاطرنشان کرد: طرح فعلی که در آن هستیم و طرح‌هایی از این دست مورد حمایت جدی کمیته امداد است که در رسالت‌های این نهاد قرار دارد و جوانان نیازمند می‌توانند از تسهیلات کمیته امداد برای اشتغال استفاده کنند.

معراجی‌پور تصریح کرد: اگر هدف داشته باشید و برای رسیدن به هدف خودتان برنامه‌ریزی کنید قطعاً به اهداف خود می‌رسید و هیچ چیز نمی‌تواند مانع شما شود.

کد خبر 5452323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha