۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۴

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تأکید کرد؛

لزوم تقویت قدرت بازدارندگی مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی

لزوم تقویت قدرت بازدارندگی مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی

یک عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در سخنانی گفت: تنها راه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی تقویت قدرت بازدارندگی از طریق مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «هانی ثوابته» عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در سخنانی گفت: جنایات نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست علیه ساکنان قدس، کرانه باختری و دیگر اراضی اشغالی با توجه به بی‌اعتنایی این رژیم به تمامی قوانین و معاهدات بین‌المللی، باید از طریق مقاومت پاسخ داده شود.

بر اساس این گزارش، ثوابته در ادامه تصریح کرد: ملت فلسطین گزینه‌ای جز مقاومت پیش روی خود ندارد. وی افزود که مقاومت در نبرد شمشیر قدس، زمانی که دشمن صهیونیستی گمان می‌کرد می‌تواند علیه ساکنان شیخ جراح دست به هر جنایتی بزند، درسی فراموش نشدنی و دردناک به صهیونیست‌ها داد.

این شخصیت فلسطینی عنوان کرد که بیانیه روز گذشته گروه‌های مقاومت تأکیدی بود بر اینکه فلسطینیان هرگز اجازه نخواهند داد دشمن صهیونیستی علیه هیچ یک از شهرهای فلسطینی دست به جنایت بزند بدون اینکه پاسخی دریافت کند.

روز گذشته گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای بر لزوم تقویت مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تأکید کردند. در بیانیه گروه‌های مقاومت آمده است: تشدید جنایات رژیم صهیونیستی نشان داد که انواع روش‌ها و ابزارها برای مقابله با این رژیم باید تقویت گردد.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مقاومت در بیانیه خود افزودند: رژیم صهیونیستی تا زمان دستیابی مردم فلسطین به آزادی هیچ امنیت و ثباتی نخواهد داشت. این گروه‌ها با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در جنین، اعلام کردند: مقاومت تا زمان اخراج اشغالگران، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5459115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha