۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰

فرماندار پیشوا خبر داد؛

برگزاری مراسم شب‌های قدر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پیشوا

برگزاری مراسم شب‌های قدر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پیشوا

پیشوا- فرماندار پیشوا از برگزاری مراسم شب‌های قدر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تاجیک‌نوری عصر دوشنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونای پیشوا که با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، معاون امور عمرانی و سرپرست بخشداری جلیل‌آباد، بخشدار مرکزی و سایر اعضا با محوریت هماهنگی برای برگزاری مراسم شب‌های قدر برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه ویروس کرونا در مرحله کنترل شده‌ای قرار گرفته ولی این موضوع نباید باعث ساده‌انگاری و نادیده گرفتن دستورالعمل‌ها شود.

تاجیک نوری افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا، مراسم شب‌های قدر و همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پیشوا برگزار و نماز عید سعید فطر اقامه خواهد شد.

وی بیان داشت: بر اساس آمار و پایش‌های صورت گرفته، میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تقلیل یافته و میزان واکسیناسیون دز سوم با میزان مطلوب، فاصله دارد.

فرماندار پیشوا عنوان داشت: برای ترغیب مردم به واکسیناسیون لازم است ائمه جماعات، مدیران مدارس، رؤسای ادارات، هیئات مذهبی، هنرمندان، اصناف، کسبه ورزشکاران و همه اثرگذاران کمک کنند تا ایمنی جامعه افزایش یابد.

تاجیک نوری با اشاره به اینکه در بازدیدهای صورت گرفته از مدارس، وضعیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نسبتاً مطلوب ارزیابی می‌شود ولی شبکه بهداشت و درمان باید نظارت مستمر بر این موضوع داشته باشد افزود: به دانشگاه‌ها نیز تاکید می‌شود با توجه به حضوری شدن آموزش‌، ساده‌انگاری نکرده و همچنان بر رعایت اصول بهداشتی دقت نظر داشته باشند.

وی گفت: انتظار می‌رود کسبه و صنوف، خودشان عامل ترویج رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند و مردم را نیز به این امر تشویق کنند و لازم است اداره صمت و اتاق اصناف نیز نظارت جدی‌تری در این زمینه داشته باشد و دستگاه‌های مختلف خدماتی، امدادی، امنیتی، نظامی و انتظامی در لیالی قدر آماده‌باش هستند و تا پایان مراسم حضور فعال خواهند داشت.

کد خبر 5470202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha