۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۰۰

به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست؛

نوجوان فلسطینی در شهر «جنین» به شهادت رسید

نوجوان فلسطینی در شهر «جنین» به شهادت رسید

منابع رسانه ای اعلام کردند که یک نوجوان فلسطینی امروز چهارشنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر «جنین» به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که یک نوجوان فلسطینی امروز چهارشنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر «جنین» به شهادت رسیده است.

بر اساس این گزارش، منابع محلی اعلام کردند که احمد مساد، نوجوان ۱۸ ساله ساکن روستای برقین در جنوب غرب جنین از ناحیه سر هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شهادت رسید. این جنایت در حالی انجام شد که روز گذشته هنیه سخنانی را در خصوص تحولات اراضی اشغالی مطرح کرده بود.

وی گفت: عملیات‌های قهرمانانه در کرانه باختری و داخل اراضی اشغالی، تأکیدی بر گزینه مقاومت است و اینکه این گزینه ملت ماست. عملیات قهرمانانه به مثابه روحی است که در درون ملت فلسطین جاری و ساری است و گزینه‌ای راهبردی برای آزادی و تحقق حق بازگشت است.

این شخصیت فلسطینی افزود: موج جدید مقاومت تأکیدی بر این است که مساله قدس و مسجدالاقصی و حق بازگشت و آزادی اسیران روی میز مذاکرات رقم نمی‌خورد. عادی سازی با رژیم صهیونیستی و برقراری روابط با آن از سوی برخی رژیم‌های عربی به مثابه تشویق اشغالگران برای سرعت دادن به رقم زدن سرنوشت مسجدالاقصی است.

کد خبر 5476279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha