۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳

نماینده ولی فقیه در سپاه:

رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی هم امنیت ندارد

رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی هم امنیت ندارد

قم-نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتفاضه‌های جدید جوانان فلسطینی به چالشی بزرگ برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و آنان در سرزمین‌های اشغالی هیچ احساس امنیت ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس محور ظالم در تاریخ معاصر است اظهار داشت: نام صهیونیست‌ها در تاریخ همواره با ظلم و ستم همراه بوده است و رژیم صهیونیستی مصداق کامل ستم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد که نمی‌تواند این فساد و ظلم را تحمل کند و در این راستا از حمایت ملت مظلوم فلسطین از هیچ اقدامی دریغ نکرده و در این زمینه بی تفاوت نبوده است.

حجت الاسلام حاج صادقی، عنوان داشت: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ تاکنون در نهایت قساوت و بی رحمی ملت مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشیدند و آنها را آواره کرده و فضا را به گونه‌ای ترسیم کردند که برخی کشورهای اسلامی نیز این رژیم غاصب را پذیرفتند.

وی عنوان داشت: امروز شرایط متفاوت شده است و جوانان انقلابی و جهادی فلسطین با عملیات‌هایی که انجام می‌دهند موجب هراس صهیونیست‌ها شده‌اند که آخرین مورد آن عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی بوده است.

حجت الاسلام حاج صادقی، ابراز داشت: تلاش‌ها و تدابیر حاج قاسم سلیمانی موجب شد تا خواب از صهیونیست‌ها گرفته شود و آنان امروز تنها نگران حزب الله لبنان و رزمندگان در عراق، سوریه، یمن نیستند بلکه آنها از این می‌ترسند تا جبهه حزب الله در لندن و واشنگتن شکل بگیرد و طومار صهیونیست‌ها را در هم بپیچد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با صراحت اعلام می‌کند نسبت به حمایت و کمک به فلسطینیان هر کاری انجام خواهد دارد افزود: امروز فلسطینی‌ها فقط با سنگ نمی‌جنگند بلکه شرایط آنها به گونه‌ای شده است که فقط در یک عملیات ۳ هزار موشک روانه سرزمین‌های اشغالی می‌کنند.

وی ابراز داشت: عبور موشک‌های فلسطینی از گنبد آهنی و فرود آمدن در سرزمین‌های اشغالی بیانگر شکست صهیونیست‌ها است چرا که این موشک‌ها در شرایط محاصره شدید غزه ساخته شده است.

حجت الاسلام حاج صادقی، ابراز داشت: انتفاضه‌های جدید جوانان فلسطینی به چالشی بزرگ برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و آنان در سرزمین‌های اشغالی هیچ احساس امنیت ندارند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران تحرکات رژیم اشغالگر قدس را در منطقه زیر نظر دارد ابراز داشت: حمله به مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق به آنها فهماند در صورتی که خطایی انجام دهند چه بلایی بر سر آنان خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تعرض رژیم اشغالگر قدس علیه منافع ملی بی پاسخ نخواهد ماند افزود: وقتی دو تن از جوانان ما در سوریه در اثر حملات موشکی آنان به شهادت رسیدند اعلام کردیم انتقام خواهیم گرفت و ما دیگر فقط به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدایمان اکتفا نمی‌کنیم بلکه پاسخ کوبنده‌ای به آنان خواهیم داد.

کد خبر 5478709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha