۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵

تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کردند:

هفته‌های آتی برای نهادهای نظامی و امنیتی اسرائیل پرچالش خواهد بود

هفته‌های آتی برای نهادهای نظامی و امنیتی اسرائیل پرچالش خواهد بود

تلویزیون رژیم صهیونیستی پس از اظهارات «سید حسن نصرالله» و سردار «حسین سلامی»، اذعان کرد که نهادهای نظامی این رژیم طی هفته‌های آتی با چالش بزرگی روبه رو می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، تلویزیون رژیم صهیونیستی پس از اظهارات «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش «حزب الله» و سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس، اعلام کرد که نهادهای امنیتی و نظامی این رژیم طی هفته‌های آتی با چالشی بزرگ رو به رو می‌شوند.

«حزی سمنتوف» تحلیلگر مسائل کشورهای عربی در کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص اظهار داشت که دبیرکل حزب‌الله لبنان و فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران از عملیات‌های استشهادی در اراضی اشغالی حمایت کردند.

وی افزود که جنبش «حماس» به تشویق حملات استشهادی از جانب فلسطینیان در داخل سرزمین‌های اشغالی طی هفته‌های آینده ادامه می‌دهد و همین این امر چالشی بزرگ برای نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی است.

این در حالی است که سیدحسن نصرالله در سخنان روز جمعه خود، گفته بود که عملیات‌های جهادی انفرادی فلسطینیان اعتماد صهیونیست‌ها را به ارتش و رژیم خود به شدت متزلزل کرد؛ و این امر بازتاب‌های شدیداً بزرگی خواهد داشت.

کد خبر 5479393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha