۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:

استان بوشهر ۸۰۰ کلاس درس تخریبی دارد

 استان بوشهر ۸۰۰ کلاس درس تخریبی دارد

بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استان بوشهر ۸۰۰ کلاس درس تخریبی دارد که تلاش می‌شود با کمک خیرین نوسازی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی ظهر یکشنبه در همایش استانی تجلیل از معلمان نمونه اظهار داشت: در دوران کرونا شاهد تلاش گسترده و مستمر معلمان برای ارائه مفاهیم درسی و تربیتی به دانش‌آموزان بودیم که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به معرفی معلمان نمونه استان بوشهر در سطوح مختلف بیان کرد: استان بوشهر دارای دو معلم نمونه کشوری است که در مجموع کل استان‌ها، فقط ۱۱ استان دارای معلم نمونه بوده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به واگذاری مالکیت ۶۰ هکتار از املاک آموزشی و تربیتی استان بیان کرد: این مهم پس از ۴۳ سال با همراهی و همکاری بنیاد مستضعفان انجام شده است.

توسعه فضاهای ورزشی

وی با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی در استان بوشهر بیان کرد: در قالب طرح ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای با عنوان طرح شهید سلیمانی هشت سالن ورزشی سرپوشیده و ۳۶ زمین چمن مصنوعی احداث می‌شود.

موحدی با بیان اینکه پس از رایزنی‌های مجدد نمایندگان استان در مجلس، تعداد سالن‌ها به ۱۴ و زمین چمن مصنوعی به ۴۴ زمین چمن افزایش یافته گفت: سعی داریم با رایزنی‌های مجدد این تعداد به ۵۰ زمین چمن و ۲۰ سالن ورزشی افزایش یابد.

وی با اشاره به کسب ۵۰ رتبه توسط دانش‌آموزان بوشهری در مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر ادامه داد: ۷۲۵ دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی و به چرخه تحصیل و علم آموزی بازگردانده شده‌اند.

برگزاری کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برگزاری اولین کنگره ۱۱۱ فرهنگی و ۴۷۱ دانش‌آموز شهید استان در سوم خرداد ماه سال جاری تاکید کرد: ۵۸۲ یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز تحت عنوان «لاله‌های روشن» در مدارس استان برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های جمع بندی کنکور و انگیزشی در همه شهرستان‌ها و مناطق استان به منظور تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تاکید کرد: استان بوشهر دارای رتبه ۱۱ کشور در کنکور سراسری است.

موحدی با اشاره به وجود ۸۰۰ کلاس درس تخریبی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها معادل ۶۷ مدرسه ۱۲ کلاسه هستند که امیدواریم با مشارکت خیرین این آمار به حداقل برسد.

کد خبر 5484706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha