۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۴۹

مدیر کل دامپزشکی بوشهر:

۱۵ هزار نظارت بهداشتی توسط دامپزشکی استان بوشهر انجام شد

۱۵ هزار نظارت بهداشتی توسط دامپزشکی استان بوشهر انجام شد

بوشهر- مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: ۱۵ هزار و ۹۳۷ عملیات نظارت بهداشتی و بازدید توسط اکیپ‌های بازرسی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در اردیبهشت انجام شد.

مرتضی بحرانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت جاری، واکسیناسیون بیش از ۱۴۹ هزار رأس دام بومی و صنعتی بر علیه بیماری‌های استراتژیک و بیش از ۱۴۵ هزار رأس دام بر علیه بیماری‌های غیر استراتژیک توسط دامپزشکی استان بوشهر انجام شده است.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: طی این مدت انجام امور صادرات (نمونه برداری و انجام آزمایش‌های لازم و صدور سرتیفیکیت به کشورهای مقصد)، جهت صادرات هزار و ۱۰۹ تن انواع آبزیان به مقصد کشورهای مالزی، امارات، چین، قطر، روسیه، لبنان، ترکیه، تایلند، ویتنام انجام شد.

بحرانی یادآور شد: نظارت بر کشتار بیش از یک میلیون ۳۰۷ هزار قطعه طیور صنعتی و تأمین گوشت سفید استان و نظارت بر کشتار دو هزار و ۹۴۲ رأس دام کشتاری سبک و سنگین و تأمین گوشت قرمز بهداشتی در اردیبهشت ماه امسال انجام شده است.

وی گفت: انجام ۱۵ هزار و ۹۳۷ مورد عملیات نظارت بهداشتی و بازدید توسط اکیپ‌های بازرسی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی از اردیبهشت ماه سال جاری از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

کد خبر 5503390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha