۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۵۲

سرپرست شیلات اردبیل:

اقدام مشترک ترویجی شیلات اردبیل و وزارت جهاد کشاورزی کلید خورد

اقدام مشترک ترویجی شیلات اردبیل و وزارت جهاد کشاورزی کلید خورد

اردبیل- سرپرست اداره کل شیلات استان اردبیل گفت: در راستای اصلاح فرهنگ تغذیه مردم و ترویج مصرف آبزیان، اقدام مشترک ترویجی شیلات اردبیل و وزارت جهاد کشاورزی کلید خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد الله‌بخش عصر چهارشنبه در آئین امضای تفاهمنامه همکاری علمی، آموزشی و ترویجی اداره کل شیلات استان اردبیل و معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: این تفاهمنامه همکاری در حوزه‌های آبزی‌پروری و شیلاتی پهنه‌های ترویجی ما بین اداره کل شیلات استان اردبیل و معاون سازمان تحقیقات، آموزش و رئیس آموزش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به امضا رسید.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در راستای عملیاتی کردن برنامه‌ها، ارتقا راندمان مراکز آبزی‌پروری، تولید ماهیان گرم‌آبی و سردآبی و همچنین تحول در تغذیه و سبد غذایی مصرف‌کنندگان از حیث تقویت فرهنگ مصرف ماهی اقدام به انعقاد این تفاهمنامه کرده است.

سرپرست اداره کل شیلات استان اردبیل گفت: ماهی غنی از عناصر و پروتئین‌های ضروری مورد نیاز بدن انسان است که با ترویج مصرف آن در سطح استان اردبیل و شهرستان‌های تابعه در قالب این تفاهمنامه، در صدد اجرای برنامه‌های ترویجی وزارت جهاد کشاورزی هستیم.

الله‌بخش استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و لزوم استفاده از شیوه‌های نوین آبزی‌پروری را از محورهای اصلی فعالیت در شیلات اردبیل اعلام کرد.

سرپرست اداره کل شیلات استان اردبیل افزود: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های عظیم تولید آبزیان است که ضروری است با شناسایی این ظرفیت‌ها نسبت به رونق اشتغال در این حوزه اقدام شود.

کد خبر 5505058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha