۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

ضرورت انتقال صحیح گفتمان انقلاب /«جهاد تبیین» فرهنگ سازی شود

ضرورت انتقال صحیح گفتمان انقلاب /«جهاد تبیین» فرهنگ سازی شود

بیرجند- مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین و انتقال صحیح گفتمان انقلاب اسلامی در بین نسل جوان از مهمترین وظایفی بوده که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام احمد ملایی در گفت و گو با مهر با اشاره به سی و سومین سالگرد ارتحال جان‌سوز حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه و نهمین سالگرد یوم الله ۱۵ خرداد، بیان کرد: «جهاد تبیین» و انتقال و تبیین صحیح گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان در مقابل تحریف‌های دشمنان از مهمترین و تأثیرگذارترین وظایف در برهه زمانی حساس کنونی است.

وی از برگزاری باشکوه مراسم سالروز ارتحال تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد در سراسر استان خبر داد و افزود: الحمدالله با فروکش شدن ابتلاء به ویروس کرونا، مراسم‌ها با حضور گسترده مردم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه مراسم محوری در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای پر جمعیت برگزار می‌شود، افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به همت ویژه کارگروه سپاه و بسیج در شهر بیرجند در روز جمعه ۱۳ خرداد، ساعت ۲۰ در محل حسینیه جماران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «شیرازی»، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: از متولیان مربوطه خواستاریم استفاده حداکثری از ظرفیت مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد را داشته باشند.

حجت الاسلام ملایی بیان کرد: دومین مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد هم به همت کارگروه حوزه و روحانیت و مدرسه علمیه سفیران هدایت در روز شنبه ۱۴ خردادماه ساعت ۱۸ در مدرسه علمیه معصومیه واقع در خیابان شهید مطهری، با حضور پرشور مردم انقلابی بیرجند برگزار می‌شود.

بنا به گفته وی مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد هم به همت کارگروه اصناف و بازاریان در روز یکشنبه ساعت ۹ صبح با حضور مردم همیشه در صحنه و اصناف ولایتمدار بیرجند در محل مسجد الرسول بازار برگزار می‌شود.

کد خبر 5505350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha