۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۴۴

پیام تسلیت استاندار مرکزی برای جان باختگان قطار مشهد - یزد

پیام تسلیت استاندار مرکزی برای جان باختگان قطار مشهد - یزد

اراک - نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک درگذشت تعدادی از هموطنان و زائران امام رضا(ع) در حادثه خروج قطار مشهد - یزد از ریل را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه با صدور پیامی به شرح زیر درگذشت تعدادی از هموطنان را تسلیت گفتند: حادثه دلخراش خروج قطار مشهد- یزد و رحلت جمعی از عزیزان و مردم شریف و زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و مصدوم شدن جمعی دیگر و وارد شدن خسارت مادی و معنوی به مردم فداکار، موجب تأثر عموم ملت شریف ایران شد.

در ادامه این پیام آمده است: دستگاه‌های مسئول وظیفه دارند ضمن خدمات‌رسانی مناسب به آسیب دیدگان پیگیری فوری و کامل تا حصول نتیجه و شناسایی و برخورد با مسببین و مقصرین این حادثه را در دستور کار قرار داده و با برنامه‌ریزی‌های کاربردی مانع حوادث مشابه در آینده شوند.

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در بخش دیگری از این پیام آورده‌اند: اینجانبان از طرف خود و مردم شریف استان مرکزی به خانواده‌های مصیبت دیده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان صبر و شکیبایی و برای جان باختگان رحمت و مغفرت الهی طلب می‌کنم و همچنین برای مجروحان و مصدومان این حادثه عافیت و سلامتی مسئلت دارم.

قطار مسافربری مشهد - یزد ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد به علت برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از ریل خارج شد، تاکنون ۲۲ نفر فوت و مصدومان این حادثه تا الان ۸۷ نفر اعلام شده است.

کد خبر 5510065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha