۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۶

مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی:

نیازمند هوای نو در فضای راهبردی و فرهنگی هستیم

نیازمند هوای نو در فضای راهبردی و فرهنگی هستیم

بابل- مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی داشتن برنامه و راهبرد مشترک در امور فرهنگی و کلان را لازم دانست و گفت: به هوای تازه در فضای راهبری نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید باباخانی عصر پنجشنبه در نشست هم اندیشی شبکه هیئت و تشکل‌های دینی مازندران همدلی و انسجام بین تشکل‌های دینی و هیئات را در عرصه‌های کلان و متعدد فرهنگی لازم دانست و گفت: هماهنگی برنامه‌ای و عدم تداخل برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی مهم است.

وی با عنوان اینکه نیازمند راهبردهای مشترک در حوزه کلان و فرهنگی هستیم، اظهار داشت: داشتن برنامه‌ها و رسیدن به راهبردهای مشترک در حوزه‌های فرهنگی کاری مهم است و به عنوان نمونه در حوزه حجاب و عفاف، نوجوانان، رسانه وغیره چه راهبرد مشترکی داریم.

وی ادامه داد: اگر راهبردها مشترک باشد منجر به انجام اتفاقاتی می‌شود و همچنین باید از تداخل در امور و موازی کاری در برنامه‌های فرهنگی پرهیز کنیم زیرا کار مشترک نیازمند راهبردی واحد و مشترک است.

حجت الاسلام باباجانی همچنین تاکید کرد از فرصت جلسات شبکه هیئت‌ها برای حضور نخبگان و اساتید بهره گرفت تا با گفتگو و هوای تازه نسبت به ارتقای راهبردها اقدام کرد.

وی با اظهار اینکه تازمانی بانوان جامعه با مباحث دینی و غیره آشنا نشوند، مسائل حل نمی‌شود، گفت: برای حل مسائل مختلف جامعه باید از ظرفیت بانوان بهره گیری کرد.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی فضای مجازی را مسئله مهم برشمرد و داشتن برش فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: در حوزه فضای مجازی دارای عقب ماندگی هستیم.

وی تهیه برش نوجوانان در حوزه‌های مختلف را لازم دانست و گفت: همچنین قلب محتوای هیئت، نغمه محسوب می‌شود و در این زمینه نیازمند کار و تلاش ویژه هستیم.

حجت الاسلام باباخانی داشتن طرح و برنامه عملیاتی و راهبردی را مهمترین مسئله در حوزه فرهنگی یاد کرد و گفت: مهرواره هوای نو روی ملاک‌ها کار می‌کند و سال قبل این مهرواره در ۳۲ رشته هیئت برگزار شد.

کد خبر 5510358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha