۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰

باقرنژاد مطرح کرد؛

واریز سود سال مالی ۱۴۰۰ به حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان

واریز سود سال مالی ۱۴۰۰ به حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان

نایب رئیس هیأت مدیره مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بیش از ۶ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال از سود حاصله متعلق به اعضای بازنشسته در بازه زمانی اول مهر ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۱ به حساب آنان واریز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باقرنژاد نایب رئیس هیأت مدیره مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از منظور شدن ۳۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سود سال مالی ۱۴۰۰ به حساب اعضا خبر داد و گفت: بیش از ۶ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال از این سود که متعلق به اعضای بازنشسته است به صورت نقدی به حساب آنها واریز شده است.

باقرنژاد با اعلام این خبر، افزود: با برگزاری مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ مصوب گردید که ۱۰۰ درصد سود ۳۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی در بین فرهنگیان عضو این مؤسسه تسهیم شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۶ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال از سود حاصله متعلق به اعضای بازنشسته بازه زمانی اول مهر ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۱ است که روز سه‌شنبه ۱۴ تیر به صورت نقدی به حساب آنها واریز شده و قابل برداشت است که نسبت به دوره‌های گذشته ۲ ماه زودتر محاسبه و پرداخت گردیده است.

معاون مالی و سرمایه انسانی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه میانگین سود اعضا در سال مالی ۱۴۰۰ بیش از ۴۸ میلیون ریال بوده است، بیان کرد: بیشترین سود تسهیم شده ۲۷۵ میلیون ریال است که برای یک سال مالی، سود قابل توجهی است.

مهندس باقرنژاد یادآور شد: فرهنگیان شاغل می‌توانند با مراجعه به وب سایت صندوق ذخیره فرهنگیان و در قسمت صورت وضعیت اعضا، سود سال مالی ۱۴۰۰ را که به حساب آنها منظور شده است، مشاهده نمایند.

کد خبر 5531585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      0 0
      سازمان تامین اجتماعی بی اورده چرا از حدود ۵۰۰ هزار میلیاردی که از اندوخته ما دست دولت و از بهره آن دست اندار کاران بهرمند می‌شوند به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهد این بهره به جیب کیها می‌رود چرا در این خصوص افشاگری و شفاف سازی نمی کند
    • بازنشسته IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      0 0
      برای باز نشسته های سالهای اول چه تصمیمی گرفته شده چون گفتن پایه و اساس اولیه صندوق سرمایه بازنشستگان ۷۹ به قبل بوده پس حق ما چه میشود
    • حمید IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      0 0
      من ازصبح تاحالاهرچه تلاش کردم سایتش بازنشد؟
    • سید IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      0 0
      سال۱۳۸۸مارا بالاجبار ازصندوق ذخیره محروم کردند وپول حاصل از انرا اختلاس کردند در زمان حاجی وزیر وقت خدای عادل سزایشان رابدهد واقعا حق معلم خوردن دارد بانک سرمایه ۷۰ هزار تومن به ما دادهمین وبس
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      0 0
      ما فرهنگیان منتظر اعلام پرداخت اصل شرکتها . کارخانه ها . پتروشسمی ها . ساختمانهای خریده شده لیزنگ ها و..........................به خود فرهنگیان هستیم و پیگیر ی آن تا گرفتن حقمون بعد از رتبه بندی میباشیم
    • بی نام IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      0 0
      من امروز انصراف دادم کاری که باید چند سال پیش وقتی از صندوق دزدی شد انجام میدادم.
    • بهاری IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
      0 0
      سلام هرچی تلاش میکنم از دیروز تا حالا سایت باز نمیشه تا وضعیت سود سهامم رو چک کنم؟!
    • رویا سالمی کهنه شهری IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      0 0
      من بازنشسته شهریور 1400 هستم اما برا من سود واریز نشده. چرا؟؟؟؟
    • موسوی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      من بازنشسته استمرار زدم ۱۴۰۰پس چرا صورت وضعیت من تغییر نکرده همون اندازه هست پس سود پول من چی شد