در واکنش به حمله اخیر تل آویو؛

تظاهرات جمعه خشم فلسطینیان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی

تظاهرات جمعه خشم فلسطینیان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی

هماهنگ کننده گروه های مقاومت فلسطین تاکید کرد که شهروندان فلسطینی روز جمعه آینده در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تظاهرات خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری معا، «واصل ابو یوسف» هماهنگ کننده گروه های مقاومت فلسطین تاکید کرد که شهروندان فلسطینی روز جمعه آینده در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین تظاهرات خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این تظاهرات با عنوان جمعه خشم برگزار خواهد شد، افزود: چنین فعالیت هایی برای تاکید بر وحدت و یکپارچگی ملت فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی گسترش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جنگ همه جانبه ای را علیه ملت فلسطین شروع کرده است و فلسطینیان نیز باید از خود دفاع کنند، از این رو مقاومت مردمی از «کفر قدوم» تا «مسافر یطا» ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، حملات سه روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت ۴۶ فلسطینی و زخمی شدن صدها نفر دیگر منجر شده است. در بین این شهدا ۶ کودک فلسطینی نیز دیده می‌شوند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی پس از برقراری آتش بس در غزه، حملات خود علیه قدس و کرانه باختری را تشدید کرده است. در عملیات یورش وحشیانه روز گذشته نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف شهر نابلس در کرانه باختری، سه مبارز فلسطینی از جمله ابراهیم النابلسی فرمانده گردان‌های الاقصی (شاخه نظامی جنبش فتح) به شهادت رسیدند و ۴۲ نفر دیگر زخمی شدند.

کد خبر 5560259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha