۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۰۶

در هفته دفاع مقدس؛

چالش گویندگی و اجرا برای علاقمندان رادیو در «صباگو»

چالش گویندگی و اجرا برای علاقمندان رادیو در «صباگو»

رادیو صبا در فصل دوم از چالش گویندگی «صباگو » به تولید صوتی و تصویری وصیتنامه شهدا با اجرای علاقه مندان به گویندگی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی در فراخوانی دیگر از چالش گویندگی «صباگو» برای علاقه مندان به این حوزه فرصتی را فراهم کرده که با ارسال فایل‌های صوتی به سامانه هدهد رادیو صبا توانایی خود را در این زمینه محک بزند.

ارسال کنندگان بهترین آثار قرار است روزهای سه شنبه و چهارشنبه هشتم و نهم شهریور به صورت حضوری در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو با یکدیگر به رقابت بپردازند.

رضا عزتی تهیه کننده «صبا گو» در این باره گفت: با به پایان رسیدن فرصت ارسال آثار علاقه مندان به گویندگی در ۲۵ مرداد، حدود ۸۰۰ فایل به سامانه هدهد رادیو صبا رسیده، که بعد ارزیابی‌های صورت گرفته از این تعداد حدود ۱۰۰ اثر برای رقابت نهایی برگزیده شدند.

وی یادآور شد: برگزیدگان این مرحله قرار است روزهای هشتم و نهم شهریور در حضور داوران و صداپیشگان رادیو صبا با خوانش داستانک‌هایی با یکدیگر به رقابت بپردازند و کسانی که بتوانند حداقل دو چراغ سبز از داوران دریافت کنند، می‌توانند به مرحله بعدی مسابقه «صباگو» راه یابند.

عزتی افزود: کتاب صوتی تولید شده با صدای شرکت کنندگان در قالب برنامه «القصه» از رادیو صبا پخش خواهد شد و داوری این مرحله توسط فریبا باقری، مهبد قناعت پیشه و محمدرضا قلمبر مجریان رادیو انجام می‌شود.

برگزیدگان مرحله اول این چالش به خوانش وصیت نامه شهدا می‌پردازند، این وصیت‌نامه‌ها به صورت صوتی و تصویری به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر تهیه و تولید می‌شود که در هفته دفاع مقدس از رادیو صبا و شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

کد خبر 5569995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha