۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵

فردا دوشنبه؛

«سفر پر ماجرا» نقد و بررسی می‌شود

«سفر پر ماجرا» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «سفر پر ماجرا» با حضور علی کاشفی خوانساری فردا دوشنبه هفتم شهریور در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی کتاب «سفر پر ماجرا» اثری از لیلا دارابی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. در این جلسه، لیلا دارابی نویسنده کتاب و علی کاشفی خوانساری به عنوان منتقد حضور دارند.

کتاب «سفر پر ماجرا» اثری از انتشارات «صاد» و داستان پسری به نام نیماست که مجبور است با دو نفر از هم کلاسی‌هایش که رابطه خوبی هم با آنها ندارد، فصلی از درسشان را برای یک نمایش در آمفی تئاتر مدرسه آماده کنند. ولی داستان فقط همین نیست. موقع تمرین، اتفاقی می‌افتد و هر سه چشم باز می‌کنند و می‌بینند از زمان صفویه سر در آورده‌اند.

لیلا دارابی متولد ۱۳۵۰ نویسندگی را با نوشتن داستان‌های منظوم برای کودکان آغاز کرد. سپس شروع به نوشتن رمان برای بزرگسال کرد که حاصلش به «خاطر تو»، «بی‌توقع دوستت دارم» و «حباب» است. بعد از آن با شرکت در کلاس‌ها و کارگاه‌های داستان‌نویسی به‌طور جدی‌تر و حرفه‌ای کارش را دنبال کرد. وی در حال حاضر عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، عضو شورای کتاب کودک و عضو کانون اهل قلم است و چندین داستان کودک و نوجوان در کارنامه خود دارد که برخی از آن‌ها در جشنواره‌های داستانی نیز برگزیده شده است.

جلسه نقد و بررسی کتاب «سفر پر ماجرا» روز دوشنبه هفتم شهریور از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

کد خبر 5575130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha