۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۲۳

دانشجویان خواستار ورود اژه‌ای به ریاست تاج برفدراسیون فوتبال شدند

دانشجویان خواستار ورود اژه‌ای به ریاست تاج برفدراسیون فوتبال شدند

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود رئیس قوه قضائیه به موضوع ریاست دوباره تاج بر فدراسیون فوتبال شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود رئیس قوه قضائیه به موضوع ریاست دوباره تاج بر فدراسیون فوتبال شدند.

دانشجویان خطاب به رئیس قوه قضائیه:

متأسفانه در روزهای اخیر شاهد آن بودیم که شخصی به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تکیه زد که بی‌کفایتی و سو مدیریت در سابقه او بر کسی پوشیده نیست.

تاج علاوه بر اتلاف حجم عظیمی از بیت‌المال در شرایط جنگ اقتصادی، با سو مدیریت خود سبب بدنامی فوتبال ایران در سطح بین‌الملل شده و در داخل کشور نیز موجب سرخوردگی هواداران این ورزش محبوب شده است. ریاست شخصی با چنین سابقه‌ی نامطلوبی، علامت سوال بزرگی را در افکار عمومی ایجاد کرده است.

درآستانه رقابت‌های جام جهانی، این سوال مطرح است که چطور ممکن است کسی که طی فرایندی غیر قانونی، پرحاشیه و ابهام‌آمیز، مربی خارجی را جهت هدایت تیم ملی فوتبال ایران برگزیده و ضرر زیادی را به ملت تحمیل کرده، نه تنها به پای میز محاکمه کشیده نمی‌شود بلکه دوباره طی فرایندی مبهم، در صدر مدیریت فوتبال کشور قرار می‌گیرد و هیچ واکنشی از سوی وزارت ورزش، مجموعه دولت، مجلس و دیگر قوای نظارتی را شاهد نیستیم.

این اتفاق نمونه بارز بی‌توجهی به افکار عمومی در امر تحقق عدالت و مبارزه با فساد و شایسته‌سالاری است و دور از ذهن نیست این بی‌عدالتی در بزنگاه‌های مختلف دست‌مایه معاندین شود.

کد خبر 5580877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      1 2
      فدراسیون فوتبال مستقل است خواهشا باعث تعلیق فوتبال نشوید
    • احسان IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      3 1
      من که دیگه رد دادم می خوام بزنم به سیم آخر .....
    • ناشناس IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      5 0
      با سلام.آقای اژه ای خواهشا ورود کنید.
    • رامین RO ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      1 0
      فدراسیون فوتبال مستقل و زیر نظر کنفدراسیون آسیا و فیفا اداره میشه و هیچ دولتی حق مداخله نداره ولی سوال اینجاست که آقای تاج با این همه پرونده باز که در چند مورد منتهی به حکم شده چطور برخلاف قوانین تأیید صلاحیت شده واقعاً کمیته بدوی افتضاح عمل کرده و همه منتظر هستیم ببینیم تاج چه گندی به بار میاره
    • سالار IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      2 0
      تعلیق بشیم بهتر از اینه که یه اختلاس گر رییس فدراسیون بشه
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      2 0
      آقای اژه ای فکری به حال اینهمه سارق و دزدی‌هایی که میشه بکنید یا اسلحه رو آزاد کنید مردم خودشون از مالشون و جانشون دفاع کنند دغدغه ی پلیس فعلا مردم نیست
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      2 0
      همه را گرفته ومحاکمه کردند فقط مانده تاج
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      0 0
      بنده خدا در نهایت اختلاس بکنه دزد که نیست
    • علی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      1 0
      آقای اژه ای لطفا با ورود قاطع جنابعالی به عنوان قاضی القضات و مدعی العموم برای محاکمه این شخص ورود کنید و با بی کفایتان و اختلاس گران به ایران و فوتبال و دست انداختن قانون و اینکه می شود خلاف کرد و کسی باهاش کاری نداشته با حکم تان ایشان را برکنار و محاکمه کنید. من الله التوفیق