۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶

پیکر حاج سید رضا موید در حرم مطهر رضوی آرام گرفت

پیکر حاج سید رضا موید در حرم مطهر رضوی آرام گرفت

مشهد ـ پیکر پاک شاعر با سابقه آئینی و انقلابی مرحوم حاج سید رضا موید، در بهشت ثامن الائمه (ع) صحن آزادی حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک شاعر با سابقه آئینی و انقلابی مرحوم حاج سید رضا موید، صبح شنبه با حضور جمع زیادی از علاقه مندان به این خادم الرضا (ع) و دلباخته اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تشییع و در بهشت ثامن الائمه (ع) صحن آزادی حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

مراسم وداع با پیکر حاج سید رضا موید صبح امروز شنبه پس از تشییع از تکیه کرمانی‌ها به سوی حرم مطهر رضوی، در صحن کوثر این آستان مقدس برگزار شد.

پیام تسلیت مقام معظم رهبری نیز به مناسبت درگذشت این شاعر اهل بیت (ع) در این مراسم قرائت شد.

آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس بر پیکر وی اقامه نماز کرد. همچنین حاج منصور ارضی و حاج احمد واعظی از مداحان اهل بیت (ع) دراین مراسم به مدیحه سرایی پرداختند و یاد و خاطر این شاعر با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و خادم الرضا (ع) را گرامی داشتند.

گفتنی است، حاج سید رضا موید، عصر روز جمعه ۱۵ مهر در سن ۸۰ سالگی پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت و به اجداد طاهرینش پیوست.

همچنین از کتاب‌های شعر زنده یاد سید رضا موید می‌توان به: «مجموعه کامل اشعار»، «گل های اشک»، «جلوه های رسالت»، «نغمه های ولایت»، «سفینه های نور» و «چکامه عشق» اشاره کرد.

کد خبر 5604660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha