۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

بستری ۲۷ بیمار کرونایی جدید در گیلان/ ۲۶ نفر بهبود یافتند

بستری ۲۷ بیمار کرونایی جدید در گیلان/ ۲۶ نفر بهبود یافتند

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۲۷ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان گفت: در این مدت ۲۶ نفر از بیماران کرونایی مرخص شدند.

فردین مهرابیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بستری ۲۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه امروز تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان به ۶ نفر رسیده است افزود: در شبانه روز گذشته چهار بیمار کرونایی در بخش‌های ICU بستری شده‌اند.

مهرابیان با اشاره به ترخیص ۲۶ نفر بیمار در شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های گیلان گفت: با توجه به همراهی خوب شهروندان گیلانی در تکمیل مراحل واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، این بیماری در گیلان زمین گیر شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تخصیص ۴۰ مرکز واکسیناسیون به شهروندان رشتی اشاره و اضافه کرد: واکسن‌های کرونا در ۲۲۶ پایگاه تجمیعی و موردی به شهروندان گیلانی تزریق می‌شود.

مهرابیان افزود:مردم گیلان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی سایت واکسن دانشگاه علوم پزشکی گیلان vaccine.gums.ac.ir از مراکز واکسیناسیون شهرستان خود مطلع شوند.

کد خبر 5611519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha