۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۷:۲۲

معاون استاندار خراسان جنوبی؛

دستگاههای اجرایی از ظرفیت شورا های فنی و برنامه ریزی استفاده کنند

دستگاههای اجرایی از ظرفیت شورا های فنی و برنامه ریزی استفاده کنند

بیرجند _معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی از ظرفیت شوراهای فنی و برنامه ریزی برای جلوگیری از مشکلات در اجرای پروژه ها به خوبی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده یکشنبه شب در شورای فنی استان بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از همه ظرفیت شوراهای فنی و برنامه ریزی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی آینده در اجرای پروژه‌های عمرانی به خوبی بهره بگیرند.

به گفته وی شورای فنی از نظر ایجاد حق در صورت مصوب شدن چیزی در آن مانند شورای برنامه ریزی است بنابر این باید با دقت زیادی مسائل بررسی شوند.

وی تاکید کرد: مصوبات شورای فنی استان تا زمانی که ابلاغ نشوند، نباید اجرا شوند.

عباس زاده با بیان اینکه کمیته‌های نظارت شهرستان‌ها باید فعال شوند، افزود: ماهانه حداقل دو جلسه کمیته‌های نظارت شهرستان‌ها باید برگزار شود و از حداقل سه پروژه در حال ساخت باید بازدید شود و بازدیدها هم باید خروجی داشته باشند.

وی ادامه داد: مصوبات کمیته‌های نظارت شهرستان‌ها باید در کمیته نظارت استان بررسی شوند تا در صورت نیاز برای تصمیم گیری در مورد آنها در شورای فنی خراسان جنوبی مطرح شوند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته نظارت استان باید بر اجرای پروژه‌های شاخص نظارت کند، افزود: در هر زمینه‌ای که مدیران دستگاه‌های اجرایی درباره ارتباط خود با پیمانکاران ابهامی دارند باید با طرح آن در شورای فنی برای موارد مورد نظر مصوبه بگیرند.

کد خبر 5631504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha