۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۸

استاندار لرستان مطرح کرد؛

قول فرمانده قرارگاه خاتم برای تسریع در احداث راه‌آهن لرستان

قول فرمانده قرارگاه خاتم برای تسریع در احداث راه‌آهن لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان از قول فرمانده قرارگاه خاتم الا انبیا(ص) برای تسریع در احداث پروژه راه‌آهن لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم انبیا (ص) با محوریت بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی در دست احداث استان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اظهار داشت: با توجه به حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در تعدادی از پروژه‌های عمرانی استان و همچنین اهمیت اتمام پروژه‌های در دست احداث این قرارگاه، جلسه‌ای به منظور پیگیری رفع مشکلات و موانع این پروژه‌ها برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه پروژه‌هایی از قبیل سدهای استان، راه آهن دورود- خرم آباد -اندیمشک، قطعه دوم آزاد راه خرم آباد به اراک، جاده خرم آباد به پلدختر، اجرای تقاطع‌های غیر هم سطح شهر خرم آباد و بیمارستان نیایش به عنوان پروژه‌های راهبردی استان مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در روند ساخت این پروژه‌ها تاکید شد.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه راه آهن لرستان، ادامه داد: افزایش تعداد کارگاه‌های راه آهن لرستان از جمله مواردی است که موجب تسریع در روند کار احداث این پروژه خواهد شد و در همین رابطه مقرر شد کارگاه‌های بیشتری با هماهنگی قرارگاه خاتم در محدوده راه آهن لرستان مستقر شود و این مهم به زودی انجام می‌شود.

زیویار افزود: وضعیت سدهای استان از دیگر نکات مهم این جلسه بود که پیگیری‌های لازم در رابطه با رفع مشکلات حوزه اعتبار سد «معشوره»، سد «بختیاری» و آبگیری سد «تاج امیر» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی یادآور شد: بیمارستان نیایش دیگر پروژه مطرح شده در جلسه با سردار هوشی سادات بود که تسریع در روند ساخت آن مورد تاکید قرار گرفت و تقاطع غیر همسطح خرم آباد نیز با اعلام رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در دستور کار پیگیری قرار گرفت.

استاندار لرستان عنوان کرد: در این جلسه با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، فرمانده قرارگاه خاتم انبیا (ص) در خصوص هر گونه همکاری برای تکمیل پروژه‌های مذکور قول مساعد داد.

کد خبر 5631989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • nastarannargesi IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 3
      به داد لرستان و سیستان و بلوچستان و کهکلویه و بویر احمد و چهار محال و بختیاری و بوشهر و کرمان برسین
    • من ن منم US ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      ب داد جوونای بیکار لرستان برسین جوونای ک بخاطر لقمه نون ب مادر پدر پیرشون پشت پا زدند رفتن شهرها دنبال کارگری پوچ