۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۲۱

از سوی سرپرست دادسرای جنایی تهران؛

علت فوت یلدا آقافضلی اعلام شد/«خودکشی» منتفی است

علت فوت یلدا آقافضلی اعلام شد/«خودکشی» منتفی است

تحقیقات به عمل آمده قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی روزهای گذشته در رسانه‌های معاند و ضد انقلاب خبرهای مبنی بر خودکشی دختری ۱۹ ساله به نام یلدا آقافضلی منتشر شد.

این رسانه‌ها مرگ یلدا آقافضلی را به اغتشاشات اخیر ارتباط داده و عنوان کرده‌اند این دختر در تاریخ ۲۰ آبان ماه به علت فشار روانی ناشی از بازداشت اقدام به خودکشی کرده است.

بررسی به عمل آمده نشان می‌دهد که خانواده یلدا آقافضلی در ساعت حدود ۳ بامداد روز ۲۰ آبان ماه متوجه فوت وی می‌شوند و با کلانتری و اورژانس تماس می‌گیرند و موضوع را اطلاع می‌دهند.

با حضور اورژانس جسد متوفی برای بررسی علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

طبق اعلام پزشکی قانونی در معاینات به عمل آمده از جسد هیچ گونه آثار کبودی و ضرب و شتم و شکستگی روی بدن متوفی مشاهده نگردیده است.

پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت آزمایش سم شناسی اخذ نموده که نتایج آزمایش سم شناسی نشان می‌دهد یلدا آقافضلی به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اُوِردوز کرده و از دنیا رفته است.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران در رابطه با فوت یلدا آقافضلی گفت: تحقیقات به عمل آمده قضائی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست و این فرد به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر از نوع شیشه جان خود را از دست داده است.

کد خبر 5632003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      7 2
      این روزها چقدر خودکشی و سکته زیاد شده
    • ساره RU ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      4 8
      شماها که بیکارید و برای یه آتش فتنه ی دیگر دنبال سوژه میگردید قشنگ بگردید ببینید کی تو این کوچه پس کوچه ها از بی موادی یا مصرف زیادی جون داده فورا ربطش بدین به نظام به خدا خیلی متاسفم برای اون دست از آدم های احمقی که با دشمنان همدستی میکنند واقعا از ته دل متأسف میشم که چرا این آدم تا این حد بی چاره
    • مهدی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      9 2
      نظر میخواین چیکا؟ اگه منتشر نمیکنید نظرات به چه کارتون میاد؟ چقدم که شما پاسخ گویید،