۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶

استاندار سمنان:

پیشرفت‌های مختلف کشور به برکت تفکر بسیجی حاصل شده است

پیشرفت‌های مختلف کشور به برکت تفکر بسیجی حاصل شده است

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه پیشرفت‌های مختلف به برکت تفکر بسیجی حاصل شده است، گفت: باید در تمامی حوزه‌ها همچنان از فرهنگ بسیجی به خوبی بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر شنبه در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی دو به میزبانی سالن مدیریت بحران شهرداری دامغان با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز راهگشا است، ابراز کرد: امروز به برکت توجه به فرهنگ جهاد، ایثار و بسیج و بسیجی، در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، نظامی، پزشکی، اجتماعی و … به موفقیت‌های مطلوب دست یافتیم.

وی با بیان اینکه باید در تمامی حوزه‌ها همچنان از فرهنگ بسیجی به خوبی بهره ببریم، افزود: شاهد هستیم که برای توجه به مناطق محروم در نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم، اقدامات خاص صورت می‌گیرد.

توکل به خدا رمز بسیجیان

استاندار سمنان با بیان اینکه توکل به خداوند متعال رمز موفقیت گروه‌های جهادی در راستای‌محرومیت زدایی است، ابراز کرد: خودباوری و اعتماد به نفس، بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های داخلی و حرکت به سمت علم و دانش، از دیگر رمزهای موفقیت در بحث اقدامات گروه‌های جهادی است.

هاشمی با بیان اینکه حفظ وحدت، همدلی، صمیمیت و ولایتمداری، تأثیر گذاری شایانی در دستیابی به موفقیت دارد، گفت: مقابله با اشرافی‌گری، تنبلی، سستی، بیکاری و مقابله با فتنه‌ها از جمله ویژگی‌های مدیریت جهادی است.

وی افزود: مردم استان سمنان مردمی بصیر، آگاه و ولایتمدار بوده و در تمامی برهه‌های مختلف پشتیبان انقلاب و نظام‌جمهوری اسلامی بودند.

استاندار سمنان با اشاره به ویژگی‌های بسیجیان تاکید کرد: خودباوری و اعتماد به نفس از جمله ویژگی‌هایی است که بسیجیان از آن بهره می‌برند و به برکت ظرفیت‌های داخلی و عشق به کشور و لایت است که در حوزه‌های مختلف پیشرفت کرده و در همه حال و صحنه‌ها حضور دارند.

کد خبر 5635521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha