۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰

امام جمعه پیشوا:

راهبرد کلان دشمن ناامید کردن مردم و نخبگان و مسئولین است

راهبرد کلان دشمن ناامید کردن مردم و نخبگان و مسئولین است

پیشوا- امام جمعه پیشوا گفت: راهبرد کلان دشمن ناامید کردن مردم و نخبگان و مسئولین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پیشوا اظهار داشت: مردم از لحاظ معنوی رشد کردند و امتحان دشوار شده است تاریخ اسلام تاریخ امتحان است.

باقری با بیان اینکه آینده اسلام روشن است افزود: مکتب اهل بیت دشمن دارد و به این مکتب حمله می‌کنند و مهمترین ابزار آنها رسانه و تبلیغات است جبهه حق باید مجهز به امید به آینده شود نخستین و ریشه‌ای ترین جهاد ما امید به آینده است.

وی گفت: در طول این سال‌ها بعد از انقلاب اسلامی چقدر به کشور ما حمله‌های نظامی، سیاسی، علمی و رسانه‌ای و اقتصادی کردند چقدر فتنه‌های متعدد راه انداختند اما آن چیزی که باقی مانده مقاومت و هشیاری و آگاهی و بصیرت ملت ایران است یک روز از این فتنه‌ها برای هر کشوری رخ می‌داد کفایت می‌کرد تا آن کشور نابود شود اما کشور ما نه تنها مقاومت و ایستادگی کردند بلکه در همه عرصه‌ها پیشرفت کردند اسلام روز به روز در حال گسترش است.

خطیب نماز جمعه پیشوا ادامه داد: راهبرد کلان دشمن ناامید کردن مردم و نخبگان و مسئولین است دشمن سعی می‌کند آینده کشور ما را کدر و مردم را ناامید کند اما گاهی اوقات در داخل نیز کارهایی می‌کنند که بهانه به دست دشمن می‌دهند.

وی افزود: کشورهای غربی و عربی و عبری بعد از ناامیدی در جنگ سخت به جنگ نرم روی آوردند و مردم ما را ناامید می‌کنند در داخل نیز نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم که از اهداف دشمن کاهش و از بین رفتن امید و عزت و اعتماد به نفس جامعه ایرانی است.

کد خبر 5645125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha