۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود:

محور چهار بانده زنجان به ایجرود به بهره برداری رسید

محور چهار بانده زنجان به ایجرود به بهره برداری رسید

زنجان-رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود گفت: محور چهار بانده زنجان به ایجرود به بهره برداری رسیده و ادامه طرح از شهر زرین آباد به سمت بیجار تعریض و بهسازی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن عباسی گفت: اراضی ملی شهر حلب در حدود ۵۰ هکتار احصا شده و پیگیر اخذ سندهای این اراضی هستیم که پس از آن در توسعه شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در شهرستان ایجرود، اراضی ملی داخل محدوده نداریم و در این میان به دنبال خرید یا تهاتر زمین هستیم، تصریح کرد: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان ایجرود و حلب پس از تأمین زمین مراحل تحویل آن به بنیاد مسکن انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود با بیان اینکه این شهرستان دارای شهرهایی با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر است و وظیفه ساخت مسکن در این شهرستانها بر عهده بنیاد مسکن می‌باشد، متذکر شد: در شهرستان ماهنشان زمین مورد نیاز برای ادامه روند ساخت مسکن در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

عباسی یاد آورشد: در شهر زرین آباد شهرستان ایجرود، پیگیر تأمین زمین هستیم که بعد از تهاتر با همکاری شهرداری و اداره بنیاد مسکن این شهرستان هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد تا برای متقاضیان این شهرستان هم مسکن ساخته شود.

وی با اشاره به شهرسازی در شهرستان ماهنشان و ایجرود، ادامه داد: طرح تفصیلی شهر دندی در دست بررسی است و طی یک سال گذشته چندین جلسه کارگروه کارشناسی برگزار شده و رفع نواقص توسط مشاور طرح نهایی می‌شود تا جهت ارسال به مراجع بالادستی برای بررسی و تصویب ارسال گردد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود با اشاره به پروژه‌های حوزه راهسازی، افزود: محور زنجان به ایجرود چهار بانده و به بهره برداری رسیده است و ادامه طرح از شهر زرین آباد به سمت بیجار تعریض و بهسازی می‌شود.

عباسی اضافه کرد: همچنین پروژه محور زنجان، دندی به تکاب در پنج قطعه پیمان سپاری شده و در دست اجرا است که قطعه اول به طول ۱۵ کیلومتر به بهره برداری رسیده و قطعات سه و چهار در واریانت چایلو در حال ساخت است و همچنین قطعه پنجم به طول ۱۵ کیلومتری شهر دندی به شرکت ساخت و توسعه راه‌های تهران جهت تکمیل و پیمان سپاری تحویل شد.

کد خبر 5648843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha