۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰

اجرای طرح استقرار روحانی در کلانتری‌های سیستان و بلوچستان

اجرای طرح استقرار روحانی در کلانتری‌های سیستان و بلوچستان

زاهدان- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان، گفت: طرح استقرار روحانی در کلانتری‌های استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عیسی خانه گیر صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به اینکه هنر پلیس، خنثی کردن جریان‌سازی‌ها بوده و کار فرهنگی را همه نهادها باید جدی بگیرند، طرح استقرار روحانیان در کلانتری‌های استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی انتظامی در تقویت دو بُعد اعتقادی و سیاسی فعالیت می‌کند که برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی، سبک زندگی، حفظ قرآن، اعزام کارکنان و خانواده‌هایشان به سفرهای زیارتی و هدایتگری سیاسی با ارائه تحلیل‌ها از جمله فعالیت‌های آن به شمار می‌رود.

این مسئول اظهار کرد: تقویت و توسعه فضای مجازی برای حضور مؤثر و اثربخش مجموعه انتظامی در عرصه جهاد تبیینی نیز از دیگر برنامه‌های راهبردی این نهاد و سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی است.

وی تاکید کرد: راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی تربیت پلیس در تراز انقلاب است، اینکه فضای دینی و قرآنی ایجاد کنیم تا پلیس در نوع رفتار و گفتار از آن بهره ببرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی در تربیت نیرو از بدو ورود افرادی که تمایل به خدمت در نیروهای مسلح و به خصوص انتظامی دارند، نقش اساسی دارد، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی در طراحی مولفه‌ها و نظارت بر گزینش، گزینش پلیس تراز انقلاب، تعلیم و تربیت نیروهای جذب شده نقش مهمی دارد.

کد خبر 5658290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهران فر IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      0 5
      دیر ولی عالی
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      4 0
      هرجورشده میخواین براشون اشتغالزایی کنید
    • سعید IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      الحمدالله همین یک مورد محدودیت ودست وپاگیر پیش پامردم در حوزه اجتماعی فرهنگی امنیتی کم داشتیم؟بنابراین یک مشکل دیگر برمشکلات اجتماعی قبلی مردم شهروندان درحوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی شهرستان زاهدان افزوده شد!!
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      از دهه 70 کار فرهنگی فقط گزارشی بوده. وخیلی ضعیف بوده.