۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۸

مسئول بسیج ورزشکاران استان اردبیل خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل

برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل

اردبیل - مسئول بسیج ورزشکاران استان اردبیل گفت: برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت با هدف آگاهی بخشی و بصیرت افزایی با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهدیزاده بعدازظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت اظهار کرد: برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت با هدف آگاهی بخشی و بصیرت افزایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹ الی ۱۹ دی ماه به نام گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، برپایی غرفه شهدای شاخص ورزشکار استان اردبیل، اهدای بسته‌های کمک معیشتی، برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی، قرائت زیارت عاشورا و محفل انس با قرآن و مسابقه کتابخوانی از مهمترین برنامه این هفته خواهد بود.

مسئول بسیج ورزشکاران استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌های این دهه با شعار محوری «بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی» و کنگره ۳۴۰۰ شهید استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ مهدیزاده ادامه داد: برنامه‌های بسیج ورزشکاران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی در دهه بصیرت و میثاق با ولایت با هدف آگاهی بخشی و بصیرت افزایی طبق روال هر ساله برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری نشست بصیرتی با محوریت دهه بصیرت و میثاق با ولایت به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی، سومین سالگرد شهادت سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج ورزشکاران استان اردبیل دهه بصیرت را فرصتی مناسب برای بیان آموزه‌های اخلاقی و سیره عملی شهید قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی الگویی آزاده و آزاداندیش برای تمام عصرهاست.

سرهنگ مهدیزاده با بیان اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی نه تنها برای ایران و کشورهای منطقه بلکه برای کل جهان درسی بزرگ داشت و همگان به جایگاه و عظمت فکری این شهید بزرگ پی بردند.

وی تصریح کرد: بصیرت به معنای آگاهی علمی، انسجام و وحدت ملی و دشمن شناسی است، اکنون که سردار در میان ما نیست باید به سیره این شخصیت بزرگوار توجه کنیم.

کد خبر 5659829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha