۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷

خزانه‌دار شورای شهر تهران مطرح کرد؛

عوارض قطع اشجار ۲۳۳ میلیارد تومان است

عوارض قطع اشجار ۲۳۳ میلیارد تومان است

خزانه‌دار شورای شهر تهران گفت: عوارض قطع اشجار طی ۸ ماه امسال۲۳۳ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی در جریان بررسی گزارش درآمد هشت ماهه شهرداری تهران گفت: در هشت ماه منتهی به آبان ماه مجموعه منابع نقدی و غیرنقدی حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان بوده است.

خزانه دار شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از ۵۰ هزار میلیارد تومان ۲۰ درصد بودجه یعنی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای غیر نقد است و در هشت ماهه سال جاری از ۱۶ هزار میلیارد تومان فقط ۳۱۸ میلیارد تومان درآمد داشته ایم.

وی گفت: در حوزه درآمدها جلو هستیم و در جایی که درآمدها سهل الوصول هستند، اقداماتمان بهتر است و این نشان از آن دارد که مجموعه به سمت اوراق مشارکت سوق دارد.

کاشانی گفت: درآمدهای ناشی از توسعه شهر ۲۲ هزار میلیارد تومان بود که تقریباً سه هزار میلیارد تومان در این حوزه عقب هستیم و این یعنی در هشت ماهه گذشته در جهت اینکه مناطق کار مردم را پیش ببرند کار نکرده‌ایم.

خزانه دار شورای شهر تهران گفت: باید قوانین خود را اصلاح کنیم تا کسری بودجه در این قسمت تأمین شود.

وی گفت: هشت ماه از سال گذشته است اما هنوز دریافتی از عوارض تخلفات نداشته ایم و خواهش من این است شهردار تهران در هیأت دولت اقدامی را انجام دهد که این پول از خزانه بازگردد از دولت می‌خواهم این اموال بازگردد تا کمبودهای شهر جبران شود.

کاشانی گفت: عوارض قطع اشجار ۲۳۳ میلیارد تومان در هشت ماهه رخ داده است و خواهش من این است اقدامات این حوزه مدیریت شود همچنین در حوزه تأمین پارکینگ باید بهتر اقدام کنیم اگر پارکینگ‌های عمومی را تأمین کنیم مردم می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند

خزانه دار شورای شهر تهران در پایان گفت: در هشت ماهه حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان وصول شده در حالی که باید ۳۳ هزار میلیارد تومان وصول می‌شد و شهرداری شش هزار عقب است.

کد خبر 5660455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha