۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل شد

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل شد

اصفهان- کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان برای تصمیم گیری درخصوص روز چهارشنبه ۳۰ آذر در استانداری اصفهان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان دقایقی قبل در محل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان آغاز شده و با توجه تداوم سکون جوی و تشدید شرایط آلودگی هوای اصفهان و مناطق مرکزی استان برای فردا چهارشنبه ۳۰ آذر تصمیم گیری خواهد شد.

در همین ارتباط منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به خبرنگار مهر گفت که با توجه به هشدار هواشناسی درخصوص استمرار آلودگی هوا تا اواسط روز پنجشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی استان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل شده و تا ساعاتی دیگر نتایج این جلسه به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: هواشناسی استان همچنین نسبت به ورود و فعالیت سامانه سرد بارشی از عصر پنجشنبه در غرب استان هشدار داده و برای روزهای جمعه در مناطق غرب و جنوب و روز شنبه در اکثر مناطق بارش برف و باران و کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.

به گزارش مهر، امروز سه‌شنبه نیز براساس تصمیم روز گذشته کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان، همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی در مناطق شش گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر همچنین بخش مرکزی کاشان، آران بیدگل و شهر سجزی تعطیل بود و احتمال تمدید این شرایط برای روز چهارشنبه ۳۰ آذر وجود دارد. 

کد خبر 5660641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      1 0
      وسط این طعطیلیها درس هم میدن؟؟؟؟!!!!!
    • زیرفقر IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      0 0
      شرکت هایی که آلودگی دارند پایدار می مانند تا به گارگران خارجی سود داشته باشد کارگر ایرانی را هیچکس قبول نمی‌کند حتی خود دولتی ها
    • منصور DE ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      2 0
      درود بر هموطنان بویژه همشهریان عزیز و همدردم که مجبور به تنفس در این هوای بشدت آلوده هستند امروز شاپور جدید و اونورا بودم وحشتناک آلوده بود و عمده آلودگی برای سوختن مازوت در نیروگاه و جاهای دیگر هست مسولین محترم هم دور هم جمع میشوند و هیچ فکر و ایده ای برای رفع علت آلودگی ندارند مثل اینکه اصلا نمیدو
    • asghar IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      0 0
      خسته نباشین دلاور
    • رو کم کن IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      0 0
      ای بابا . بخدا راضی به این همه زحمت نبودیم که به این سرعت مشکل الودگی رو حل کنید!! یه وقت به خودتون زیاد فشار نیارید حیفید و وایه رفع بحرانهای دیگه بهتون نیاز داریم
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      بنده کارمند شرکت های اطراف نیروگاه شهید محمد منتظری هستم .هر روز که هوا ابر باشه یا غروب باشه نیروگاه مازوت میسوزونه که قشنگ ایر سیاهی کل محوطه رو فرا میگیره ... شما زورتون به خودرو سواری میرسه؟؟